2.8.21

Mądry przedszkolak – Dbam o środowisko // Myślę i czuję // Akceptuję innych // Jestem bezpieczny


Mądry przedszkolak – Dbam o środowisko // Myślę i czuję // Akceptuję innych // Jestem bezpieczny

Okładka miękka 


Mądry przedszkolak to seria dla dzieciaków, które lubią poznawać świat i dowiadywać się nowych rzeczy na wesoło i w twórczy sposób. Seria ma na celu zainteresować dziecko ważnymi tematami takimi jak dbanie o środowisko, bezpieczne zachowania, szacunek do drugiego człowieka czy umiejętność nazywania swoich emocji. Wiedza w książeczkach przekazana jest w formie łatwego do zrozumienia, krótkiego tekstu oraz zadań aktywnościowych z naklejkami.

 



Dbam o środowisko

Dziecko dowie się podstawowych zasad ekologii m.in. jak dbać o środowisko, że trzeba oszczędzać wodę i energię, a także segregować odpady.

 



Myślę i czuję 

Z tej pozycji maluszek dowie się czym są emocje, które odczuwa, jak je nazywać i rozpoznawać.

 



Akceptuję innych

W książce "Akceptuję innych" dziecko dowie się m.in., że wszyscy ludzie są sobie równi (nieważny jest kolor skóry, włosów, czy narodowość) i każdy ma swoje prawa, które należy szanować.

 



Jestem bezpieczny

W książce dziecko dowie się jak zachowywać bezpieczeństwo w różnych sytuacjach. Wśród porad znalazły się m.in. wskazówki jak powinno się zachowywać na przejściu dla pieszych lub w kuchni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)