6.8.21

Mo Willems - Czekanie jest takie trudne ! // Czy umiem się dzielić ?



Mo Willems - Czekanie jest takie trudne !  // Czy umiem się dzielić ? 

Wydawnictwo Babaryba

Okładka twarda 

Ilość stron 58


Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz poznałam Świnkę Malinkę i Słonia Leona. Doskonały i zabawny duet, który po prawił mi humor. 


W książce „Czy umiem się dzielić?”odkrywają, jak trudna i ważna dla przyjaźni jest umiejętnośc dzielenia się ulubionymi rzeczami. Natomiast w „Czekanie jest takie trudne”  zmierzą się z umiejętnością cierpliwego czekania, które okazuje się być faktycznie bardzo trudne!








Autorka  używa dymków z różnymi napisami jak choćby jęk , które są ręcznie narysowane, czasem Krzywe i faliste, ale duże i widoczne. To różni się od kroju pisma użytego w pozostałej części opowieści i oddziela emocjonalny wybuch od resztekstu. Ta książka byłaby świetna do wykorzystania w młodszych klasach z początkującymi czytelnikami, ponieważ ilustracje specyficzne dla emocji mogą pomóc czytelnikowi w odszyfrowaniu nieznanych słów w tekście. 


Postaci charakteryzują się naprawdę dobrą i interesującą osobowością. Grafika jakoś specjalnie mnie nie porwała, ale być może kiedyś spodobają się moim dzieciom. Póki co na lekturę są jeszcze za małe. Natomiast myślę, że dla czytelnika w wieku około 4 lat będzie już całkiem w porządku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)