19.11.20

Regina Brett, Rok pełen inspiracji


Wydawnictwo Insignis

Okładka miękka 

 

Mam słabość do Reginy Brett. Wszystkie jej książki znajdują się na mojej półce i co jakiś czas uwielbiam do nich wracać. Od autorki bije niesamowite ciepło, jej teksty są wzruszające, o których nie da się ot tak zapomnieć. 

Rok pełen inspiracji, czyli hmmm... notes, Planer, pamiętnik nieważna nazwa, ale to jak  go wykorzystacie. Nie posiada dat, co jest ogromnym ułatwieniem. Możemy go zacząć w każdym dowolnym momencie i niekoniecznie prowadzić systematycznie, a tylko wtedy, kiedy czujemy wewnętrzną potrzebę. 

Bardzo wygodny, bo ma maleńki format i jest lekki. Idealnie pasuje do damskiej torebki. Można go mieć ze sobą przez cały dzień. Oczywiście elegancja to jego drugie imię, subtelna kolorystyka szalenie do mnie przemawia. 

52 motywujące i inspirujące teksty - po jednym na każdy tydzień. I każdy z nich możemy zaplanować w dowolny sposób, także znajduje się tutaj sporo miejsca na notatki i przemyślenia. Dodatkowo po każdym teksie znajdują się różnorodne pytania, które skłaniają do refleksji, zatrzymania się i zastanowienia. 

I teraz nowy rok na pewno stanie się lepszy. Chociaż oglądając to cudeńko to wcale nie mam ochoty po nim pisać ;) 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina








1 komentarz:

  1. Nie miałam do czynienia z tą autorką, ale moje przyjaciółki bardzo ją sobie cenią :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)