15.11.20

Jeff Kinney, Teraz Rowley. Ahoj przygodo



Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Okładka miękka

Liczba stron 224

 

Książka składa się z dwóch części: jednej, w której Rowley i Greg omawiają możliwość i wiarygodność fabuły, a drugą - fabułę. Dlatego pośród zamieszania, wielu interesujących debat i ekscytujących dyskusji, ostatecznie spotykamy zespół mesjaszów, który chceocalić „Boże Narodzenie”. dlaczego Boże Narodzenie? Cóż, to nie tylko Święta Bożego Narodzenia, ponieważ Greg wierzy, że Rowley i on mogą napisać więcej historii na różne okazje!

 

jest to dokładnie taka książka, którą pokochałabyś, gdybym była dzieckiem ... i szczerze mówiąc, pokochałem ją jako dorosła. To średniowieczna opowieść fantasy o dzieciaku próbującym ocalić swoją mamę, ale to także historia dwójki dzieci, które wspólnie ją piszą. Zachwycające ! 

 

Myślę, że ta książka jest świetna dla czytelników w wieku 8-13 lat. bardzo interesująca i wciągnie czytelnika, kiedy tylko zacznie. Jestem dorosła, więc lekturę podarłam wręcz błyskawicznie (w ciągu dwóch godzin), ale dzieci będą miały własny słodki czas i na pewno będą cieszyć się każdą częścią we własnym tempie.

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)