27.11.20

Monika Kamińska, Kuku zostaje świętym Mikołajem




Wydawnictwo Mamania

Okładka twarda 

Liczba stron 

 

Od bardzo dawna miałam ogromną chęć poznać Kuku. Jakoś nam było nie po drodze i dopiero teraz się udało. Mogłabym zakończyć ten wpis, że jestem zachwycona, biegnijcie i kupujcie, ale Kuku skradł moje serce i tylko tyle słów to byłoby zdecydowanie za mało. 

 

„Kuku pracowicie tworzy list do Świętego Mikołaja. Zaczyna się zastanawiać, czy elfy na pewno zdążą przygotować prezenty dla wszystkich ludzi na świecie. A może trzeba im pomóc? Razem z dziadkiem odwiedza dom opieki dla starszych osób i przekonuje się, że już teraz może zostać Świętym Mikołajem.”

 

To jedna z piękniejszych polskich książek dla przedszkolaków, jakie miałam przyjemność czytać. I oglądać. Bo na uwagę zasługują kolorowe ilustracje, które zwracają uwagę feerią barw. Wzruszająca, trafna, piękna, ciepła, pełna życiowych mądrości. Uczy, że miłość, bliskości i bycie razem jest najważniejsze. Uczy szacunku do starszych. Uczy, że nie tylko dostawanie prezentów jest najlepszą rzeczą pod słońcem, ale właśnie dopiero obdarowywanie daje mnóstwo radości. 

 

Wspaniała, poruszająca książka, którą będą zachwyceni mali i duzi. Jak najbardziej polecam i uważam, że powinna znaleźć się w Waszej domowej biblioteczce. 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)