20.11.20

Beth Reekles, Bez ciebie to nie święta



Wydawnictwo Insignis

Okładka miękka

Liczba stron 276

 

W tym roku zaczęłam nastrajać się na święta dużo wcześniej i czytam książki o tej tematyce z ogromną przyjemnością. I na moja listę wpadła Beth Reekles, Bez ciebie to nie święta bardzo urocza i świąteczna historia!

 

Muszę przyznać, że mam szczególną słabość do książek bożonarodzeniowych osadzonych w Wielkiej Brytanii, a ta została doskonale napisana -odniesienia do miejsc (i jedzenia!) Naprawdę sprawiły, że poczułem się jak w Anglii. Bardzo podobały mi się również wszystkie odniesienia do popkultury świątecznej - zwłaszcza do filmów bożonarodzeniowych.

 

Inną rzeczą, która bardzo mi się podobała w To nie będzie Boże Narodzenie bez ciebie, było to, że jest to dość krótka lektura. Wiem, że może to zabrzmieć trochę dziwnie, ale jeśli chodzi o te słodkie, przytulne, świąteczne książki, lubię coś, co mogę przeczytać za jednym lub no może dwoma posiedzeniami.

 

Ogólnie uważam, że była to całkiem przyjemna i lekka lektura. zdecydowanie polecam, jeśli szukasz szybkiej, uroczej świątecznej książki !

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)