15.11.20

Kathryn Nicolai, Nic się nie dzieje


Wydawnictwo Insignis 

Okładka twarda 

Liczba stron 320 

 

Byłam bardzo zaintrygowana tym tytułem odkąd go tylko ujrzałam. Mój sen pozostawia wiele do życzenia, więc najnowsza publikacja Kathryn Nicolai jest jak najbardziej przeze mnie pożądania. 

 

Książka Oparta na popularnym podcaście, zawierająca kojące historie, które przeniosą czytelnika w głęboki, spokojny sen. Zapracowane umysły potrzebują miejsca do odpoczynku. Niezależnie od tego, czy zmagasz się ze snem, budzisz się w środku nocy, czy nawet po prostu jesteś niespokojna w ciągu dnia, Kathryn Nicolai oferuje zdrowy sposób na uspokojenie umysłu przed snem. 

 

„W uwielbianym przez miliony słuchaczy podcaście Nothing Much Happens Kathryn odkrywa i kontempluje słodkie chwile radości, szczęścia i relaksu. Przyglądanie się kwiatom bzu na opuszczonej farmie wiosną. Obserwowanie świetlików z tarasu w letni wieczór. Zwiedzanie pobliskiej wytwórni cydru jesienią. Podziwianie skrzących się w słońcu drzew podczas spaceru z przyjaciółmi w zimowym parku.”

 

świetne narzędzie w obecnych czasach, zarówno ze względu na dodatkowy stres, z jakim wszyscy mamy do czynienia, jak i dlatego, że te proste historie o pójściu na targ rolniczy, do kawiarni lub do kina pozwalają nam angażować się w te czynności, które dla wielu zostały wstrzymane. 

 

To urocza i zachwycająca kolekcja dwunastu opowiadań na każdy miesiąc lub porę roku pomoże  uspokoić i oczyścić umysł, aby przygotować się do snu. Jeśli potrzebujesz zwolnić, odpocząć przy filiżance herbaty i delektować się prostym pięknem życia, to jest to książka dla Ciebie. Możemy stworzyć spokój w naszym życiu, a przeczytanie tych pięknie napisanych opowiadań może nie tylko pomóc Ci zasnąć w spokojny i kojący sposób, ale może także wnieść do Twojego życia więcej chwil spokojnej świadomości.

 

Opowiadania te zmuszając czytelnika do przyjęcia małych radości z naszego codziennego życia, czy to bezpiecznego pozostawania w bezpiecznym miejscu podczas śnieżnego dnia, gotowania pysznej zupy czy znalezienia przypadkowej notatki przez miły nieznajomego / przyjaciela. Nie jest dla mnie zaskoczeniem, że budzą uczucie spokoju i pomagają ludziom lepiej spać. Cieszę się, że na podstawie popularnego podcastu te proste, ale cudownie pogodne historie zostały opublikowane w formie książki. Polecam! 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)