26.11.20

Nick Bruel, Zły kocurek. Kłopoty z kociakami



Wydawnictwo Mamania

Okładka twarda 

Liczba stron 160

 

Kto z Was nie kocha uroczych i śmiesznych  kotków kłopotków ? To moje pierwsze spotkanie ze Złym Kocurkiem, ale jestem zachwycona. 

 

Okropne wieści dochodzą z sąsiedztwa! Schronisko dla kotów ma kłopoty. Rodzina Kocurka postanawia pomóc kociakom w potrzebie. Trzeba zaopiekować się bezdomnymi kociakami. Kocurek nie będzie miał nic przeciwko temu, prawda? Cóż, nieprawda. Będzie miał.

Czy Kocurkowi uda się pokonać własną niechęć do dzielenia się przestrzenią, jedzeniem i –AAAA – zabawkami?

Po okładce  spodziewałam się zabawnej, uroczej książki. I taką też dostałam, przy okazji czytelnik uczy się ważnych życiowych lekcji, choćby o rozwiązywaniu konfliktów, dzieleniu się, opiece i wybaczaniu. Współczucie dla potrzebujących i wyciągnięcie ręki jest tak ważne, a ta książka mocno to przedstawia. 

Ilustracje są genialne. Niesamowicie bawią mnie miny Kocurka. Uważam, że wszystkie dzieciaki będą zachwycone. Serdecznie polecam! 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)