27.11.20

Sabine Stading, Petronela z Jabloniowego Sadu. Magia świąt


Esteri

Okładka twarda 

Liczba stron 208

 

 

To już trzecia część serii „Petronela z Jabłoniowego Sadu” - czarującej serii książek dla dzieci. Historie są samodzielne, zrozumiałe i łatwe. Ponownie pokrótce przytoczono wszystkie ważne informacje, a także wyjaśniono wiele kwestii. 

 

Styl pisania jest przyjazny dla dziecka, odpowiedni do wieku,  i łatwy do zrozumienia oraz można go szybko i płynnie przeczytać. Natychmiast zanurzyłam się w wymyślnym świecie pełnym cudownych niespodzianek i wspaniałych postaci. Było mi bardzo łatwo zacząć, od razu poczułam się komfortowo z tą historią. Książki są po prostu niesamowicie pięknie napisane, więc nawet jako dorosły nadal lubisz zaglądać do świata Petroneli. Petronela jest mądrą  i cudowną osóbka . Po prostu trzeba ją pokochać, tak jak całą rodzinę Kuchniopożarskich.  Urocze ilustracje bardzo ładnie podkreśliły historię. Odkrywanie ciepłych i zachwycających szczegółów było ogromną przyjemnością.

 

Bardzo podobała mi się ta historia. Oczarowała mnie od pierwszej strony. Fabuła toczy się w okresie świątecznym i opisuje niektóre szczegóły tak precyzyjnie, że niemal czuć zapach świątecznych ciasteczek z magicznego młyna. Dołączenie do Petroneli i jej nowych i starych przyjaciół podczas tej świątecznej przygody to świetna zabawa.

 

Lilka i Leon nie mogą się doczekać Bożego Narodzenia. Jednak nie spodziewali się, że Święty Mikołaj wystawi zuchwałego bożonarodzeniowego elfa w ich ogrodzie, który tworzy chaos i odpowiednio miesza okres Adwentu. Petronelę odwiedzają również jej 3 siostry - czarownice pogody. Rozpoczyna się burzliwy okres świąteczny.

 

Książka jest bardzo odpowiednia do czytania na głos, jak również do samodzielnego czytania. Pomysłowa i magiczna zimowa historia, która inspiruje nie tylko dzieci. Naprawdę świetna świąteczna, magiczna opowieść o przyjaźni i bohaterstwie nie tylko dla dzieci. Dorosły również będzie zachwycony!  Polecam. 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)