13.1.21

Książki logopedyczne wspierające rozwój mowy





Dzisiaj chciałam Wam przedstawić książki, które na co dzień czytamy z moimi chłopakami. Uważam, że są to wartościowe pozycje, które wspierają rozwój mowy i które każdy rodzic powinien znać. Dzięki tym książkom moje dzieci naśladują różne dźwięki, mówią słowa, tworzą zdania. Od razu zaznaczam, że każde dziecko jest inne i to, co u nas się sprawdza niekoniecznie u Was musi. Dlatego testujcie i próbujcie,jeśli nie takie książki to inne. Przede wszystkim nie wolno się poddawać tylko próbować i się nie zniechęcać. 









O Zeszytach

Zeszyty przygotowane są tak, żeby zarówno rodzic jak i logopeda czy nauczyciel w przedszkolu mógł na ich podstawie rozwijać mowę dziecka. Zawierają pomysły na zabawy a także uwagi dotyczące ogólnego rozwoju dziecka i oczywiście cały zestaw praktycznych ćwiczeń.

Z moim starszakiem przerabiamy aktualnie zeszyt 1, 2 i 3. I uważam, że to jest materiał, który każdy rodzic powinien mieć w domu. Znajdują się w nich zabawy, rysunki dzieci, a także autentyczne zdjęcia. Koza jest w końcu kozą. Mój Mat od razu się uśmiecha, kiedy je widzi, lubi je oglądać i oczywiście sam przynosi, żeby je czytać. 

Uzupełnieniem zeszytów są puzzle również z autentycznymi zdjęciami, podręcznik (mój syn jest zachwycony króliczkami), a także domino. Osobiście jestem oczarowana tym zestawem i będę polecała wszystkim dookoła. Koniecznie do kupienia!



Puzzle Pucio. Pierwsze zabawy 

Tym puzzlami również moje dzieci często się bawią, pokazują paluszkiem zwierzątka, osoby czy przedmioty znane im z książek o Puciu. 





Ogromnym plusem jest niewielki, lekki format i spirala. Zawsze można mieć je ze sobą w torbie u lekarza czy po prostu w samochodzie podczas podróży. 

*











*

Nie ma osoby, która nie znałaby Pucia. U nas w domu jest wałkowany kilka razy dziennie. Jednak bardzo go lubimy i nasza przygoda pewnie będzie jeszcze długo trwać. 










Wpis NIE powstał w ramach w współpracy. Wszystkie materiały zakupiłam. 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)