28.1.21

Akademia Mądrego Dziecka. Zwyczaje zwierząt - Chcę jeść // Chcę spać




HarperKids zdecydowanie rozpieszcza najmłodszych. Właśnie ukazała się seria „Akademia Mądrego Dziecka. Zwyczaje zwierząt” to książeczki z zagadkami. Na każdej stronie znajduje się przepiękna ilustracja oraz pytanie co na niej jest. Po rozłożeniu otrzymujemy odpowiedź. 

"Chcę spać" składa się z zagadek dotyczących zwierzątek. Na ilustracjach ukryły się żyrafy, ryby, a nawet nietoperze. 





"Chcę jeść" również skupia się na zagadkach. W co się może zamienić miska z owsianką? Albo czym jest cukierek, lub ryba na talerzu? 






Jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem. Na pewno zainteresuje starsze dzieciaczki, które chcą odkrywać świat.

Obydwie książeczki schowałam na później, gdyż strony są delikatne i papierowe. Teraz moje dzieci raczej wyrwałyby strony, nawet niechcący. Dlatego pewnie ich zainteresują za jakiś czas :) mnie się bardzo podobają i z przyjemnością Wam je polecam. 

 

Buziaki, Paulina

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)