24.1.21

Akademia Mądrego Dziecka . Pierwsze zagadki - Smakołyki // Nad morzem


HarperKids Polska


Kolejną bardzo interesującą propozycją od HarperKids jest „Akademia Mądrego Dziecka . Pierwsze zagadki”.  Trafiły do nas dwa tytuły: Smakołyki oraz Nad morzem. Każda z nich zawiera po 6 plansz, zagadek. 

 

Bardzo podoba mi się pomysl na te książeczki. Jest nietypowy dlatego, że najpierw pojawia się zagadka, np. Rośnie  w ziemi, później mamy podpowiedzi i ostateczną odpowiedź poznajemy po rozłożeniu kolejnych ćwiartek. 

 











Mnie jako osobę dorosłą bardzo zainteresowała, dlatego też uważam, że dzieciaki będą zachwycone tym pomysłowym wydaniem. Chociaż zagadki są proste to samo wydanie raczej nie jest skierowane do młodszych dzieci. Roczniak na pewno porozrywa kartki, które są bardzo delikatne. Te egzemplarze też schowałam głęboko w szafie, aby nie kusiły moich chłopców ;) 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)