1.6.16

Maj w obiektywie

Kolejny miesiąc za mną ;) Jednak mogę śmiało powiedzieć, że był bardziej intensywny niż poprzedni. Upłynął przede wszystkim w zapachu bzu, który często mi towarzyszył. A oto krótka relacja fotograficzna ;) Zapraszam!


1. Po raz pierwszy wybrałam się na Targi Książki i udało mi się dostać darmową wejściówkę. 








1. Udało mi się nawiązać współpracę z Wydawnictwem SQN, stąd "Listy niezapomniane". 
2. Torba od Wydawnictwa Insignis z WTK.



1. Na Instagramie wybiło ponad 400 obserwujących. W tym momencie jest ich już 500 ;) 2. Czytamy wszędzie, nawet na przystanku. 3. Stosik czeka na swoją kolej. 



1. Kolejne współprace Wydawnictwo SQN i Kobiece. Pamiętacie o konkursie? ;)


1. Wygrana w konkursie na Instagramie. 2. Kolejna współpraca, tym razem Wydawnictwo Literackie ;)


1. Na targach za wiele nie kupiłam. Tylko Promyczka, bo akurat tę książkę chciałam mieć. 


1. Z uporem maniaka czytam blog Make Life Easier. Udało mi się zdobyć autograf Kasi Tusk. 


Troszkę zdjęć z Instagrama;) 




1. Cudne zakładki z WTK. 


A Wam jak minął maj? ;)

Buziaki,
Paulina

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę!! Super książki, też na mnie czeka do przeczytania "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes, ale wszystko po kolei :-) Pozdrawiam Kocham Czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze tak :) czasu jest bardzo mało niestety ;)

      Usuń
  2. Zdjęcia cudne - zakochałam się! A mój maj? Także bardzo pachnął bzem, świecił słonkiem i zdecydowanie za szybko się skończył :D
    Pozdrawiam!

    kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że maj był u Ciebie udanym i obfitym w wydarzenia miesiącem. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) a czerwiec będzie jeszcze bardziej intensywny! Czeka mnie sesja i obrona :D

      Usuń
    2. Życzę w takim razie powodzenia w jednym i drugim! :)

      Usuń
    3. To w tym nie dziękuję :D

      Usuń
  4. Gratuluję cudownego maja ;) Fotki przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że byłaś na Targach! Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poświatowska, Regina Brett i Mikołajek- same wspaniałości! Gratuluje udanego miesiąca oraz obfitych łowów na Targach. Oby czerwiec przyniósł Ci kolejna porcje radości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Życzę kolejnych sukcesów! :)
    www.donkareads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) jeszcze długa droga przede mną ;)

      Usuń
  9. Działo się u Ciebie jak widzę. Oby czerwiec był równie intensywny :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)