10.6.16

Złote myśli #1

Kiedy byłam dzieckiem uwielbiałam czytać Kubusia Puchatka, ale też oglądać bajkę. Dlatego przedstawiam Wam dzisiaj pierwszą część ulubionych cytatów z Kubusia Puchatka ;) Ten Miś o Małym Rozumku zawsze mnie i wzruszał, i rozśmieszał.
Teraz jestem w trakcie sesji, zbierania zaliczeń i pisania egzaminów, więc pomyślałam o cytatach, które poprawią mi humor.



Prosiaczku, bo miłość jest wtedy kiedy się kogoś lubi... za bardzo.

*

Kiedy jest się Misiem o Bardzo Małym Rozumku i Myśli się o Rozmaitych Rzeczach, to okazuje się czasami, że rzeczy, które zdawały się bardzo proste, gdy miało się je w głowie, stają się całkiem inne, gdy wychodzą z głowy na świat i inni na nie patrzą.

*

Postaraj się znaleźć taki sposób schodzenia po schodach, który nie będzie wymagał myślenia.

*

– A ty jak się masz? – spytał Puchatek?
– Nie bardzo się mam – odpowiedział Kłapouchy. – Już nie pamiętam czasów, żebym jakoś się miał.

*

Jestem Misiem o Bardzo Małym Rozumku i długie słowa sprawiają mi wielką trudność.

*

Im bardziej Kubuś zaglądał do studni, tym bardziej Prosiaczka tam nie było.

*

Myśl, myśl, myśl.

*

Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu.

*

Jeżeli słyszę bzykanie, to znaczy, że ktoś bzyka, a jedyny powód bzykania, jaki znam, to ten, że się jest pszczołą.

*


- Masz ci los! - rzekł Puchatek, gdy wsadził nos do garnka. - jakiś Słoń tu się raczył. Potem pomyślał przez chwilkę i powiedział: - Ach, nie, to przecież ja sam. Zapomniałem.


P.S. Trzymajcie kciuki za mnie!

Buziaki,
Paulina

10 komentarzy:

  1. "Prosiaczku, bo miłość jest wtedy kiedy się kogoś lubi... za bardzo" i "Myśl, myśl, myśl", ulubione i zdarza mi się cytować :) Kubuś Puchatek ma w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miś o Małym Rozumku, a tak naprawdę mądrala ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam cytaty z Kubusia Puchatka! Niby książka dla dzieci, ale ja wciąż ją bardzo lubię ;)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) ma w sobie jednak tę mądrość :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ach przypomniałaś mi wspaniałe czasy dzieciństwa. Zawsze uwielbiałam Kubusia Puchatka ;)

    Trzymam kciutki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kubusia! A cytaty są cudowne :) Chyba muszę powrócić do przygód Puchatka i sięgnąć po jakąś książkę :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)