9.7.16

Egzemplarz recenzencki - K. Bromberg, Driven. Namiętność silniejsza niż ból

Liczba stron:374
Oprawa: miękka


Patrząc na tę seksowną okładkę pomyślałam, że jest to kolejna książka w stylu „Pięćdziesięciu twarzy Grey’a”. Zanim zabrałam się do czytania miałam raczej nietęgą minę. Dlatego że w ostatnim czasie często sięgam po książki o tematyce erotycznej. Jednak po przeczytaniu pierwszego tomu trylogii Driven jestem miło zaskoczona.

Rylee Thomas ma 26 lat. Mimo młodego wieku odnosi sukcesy na polu zawodowym. Niezależna, perfekcyjna, uwielbia wszystko kontrolować, szczególnie swoje życie, piękna i atrakcyjna. Na jednej z imprez firmowych poznaje, w dość niezręcznej sytuacji, seksownego i przystojnego Coltona Donovana. Co wyniknie z ich znajomości? Czy jeden pocałunek może połączyć dwie bardzo różne osoby?

Czytając erotyki nie potrafię oprzeć się pokusie szukania podobieństw do E. L. James. Nie umiem i już! Znów bohaterem jest seksowny bogacz, biznesmen, z pięknym domem, z szybkim samochodem (dodatkowo Colton jest kierowcą rajdowym co już w ogóle podnosi adrenalinę – ech… te wyścigi!), z szałową blondynką u boku, fajną siostrą, z ego większym niż on sam. Oczywiście stałym punktem jest tajemnicza przeszłość, która tak bardzo go prześladuje, że nie jest zdolny do miłości. Został również adoptowany i miał trudne dzieciństwo. Arogancki, pewny siebie dupek. Rylee w jakimś stopniu przypomina Anę, choć na szczęście nie jest tak niezdarna. Nie posiada wewnętrznej bogini, ale często pada słowo „dziwka”, wiec to samo mówi przez się. Ma też najlepszą przyjaciółkę, z którą mieszka. Widać, że Bromberg  inspirowała się Grey’em, ale zachowała umiar.

Skoro książka jest erotykiem nie mogło zabraknąć pikantnych scen. Jednak nie zajmują one ¾ książki. Według mnie autorka wplotła je w bardzo subtelny sposób. I o dziwo, bohaterowie częściej rozmawiają ze sobą. A dialogi są pełne ripost, dowcipu, sarkazmu, a język Rylee jest niesamowicie cięty. Ta dziewczyna nie da sobie w kaszę dmuchać i potrafi nieźle odpysknąć. W powieści bohaterowie komunikują się również przez e-maile, sms-y, ale także przez piosenki! Bardzo pomysłowy zabieg.

Summary: Pierwszy tom trylogii Driven pochłonęłam w parę godzin. Książkę czyta się niesamowicie szybko, a jak się zacznie natychmiast chce się skończyć. Fanki literatury erotycznej na pewno się nie rozczarują, bo mamy przystojniaka, namiętne pocałunki, sceny seksu, atmosferę gęstą od pożądania, ale też duchy przeszłości, które ciągle gonią bohaterów. Bo nie tylko Colton skrywa tajemnicę. Czytałam z wypiekami na twarzy i Wam też serdecznie polecam.

Za otrzymanie całej trylogii Driven serdecznie dziękuję:


Buziaki,

Paulina

26 komentarzy:

  1. mam dokładnie tak samo... staram się i to bardzo podejść do książki bardzo indywidualnie ale zawsze porównuję .... świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przed tym powstrzymac. Może kiedyś się zmienię :D cha cha

      Usuń
  2. Uwielbiam serię Driven tak bardzo!! Bardzo się cieszę, że Tobie również przypadła do gustu. Według mnie książka E.L. James nie umywa się do książki Bromberg. Bohaterowie są lepiej skonstruowani, historia wciąga, Driven to coś więcej niż tylko sceny erotyczne, a poczekaj aż przeczytasz drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą serię przeczytałam jednym tchem. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej serii. Zaciekawiłaś mnie. Chętnie przeczytam.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona seria! Żadna kolejna już nie zawładnęła moim sercem taj, jak trylogia Bromberg:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, zdecydowanie to książka dla mnie ;) Zapisuję tytuł na "kiedyś" ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza Seria książek jaką czytałam <3
    "Wyściuguję " :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No no. Myślę, że przypadłaby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria zbiera dobre opinie, może kiedyś i ja przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam :) myślę, że Cię zaciekawi ;)

      Usuń
  10. Kolejna książka, którą dopisałam do listy, tylko kiedy czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kochana czas akurat nie jest naszym sprzymierzeńcem ;)

      Usuń
  11. Ja też ostatnio coraz częściej czytam tego typu książki. Pewnie i po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super książka jak i pozostałe części które znajdują się u mnie na półce :) pewnie do nich wróce.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zanim zabrałam się do czytania miałam raczej nietęgą minę. Dlatego że w ostatnim czasie często sięgam po książki o tematyce erotycznej". - Dziewczyno, Ty się ciesz. :D A jak Ci się nie spodoba to się chociaż pośmiejesz. :D A śmiech to zdrowie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)