1.12.20

Hans Christian Andersen, Baśnie




Wydawnictwo Dragon 

Okładka twarda 

Liczba stron 608 

 

Niezwykła wyobraźnia, ogromna wrażliwość i przenikliwość, z jaką tworzył swoje opowieści, pozwoliła Andersenowi na zdobycie popularności, która w tamtych czasach wydawała się wręcz niemożliwa. Dziś z jego nazwiskiem może konkurować co najwyżej Szekspir. Jednak gdy chodzi o znajomość tekstów, Andersen zdecydowanie wygrywa – każde dziecko, a zatem i każdy dorosły, jest w stanie wymienić co najmniej kilka tytułów jego utworów.

Bardzo się cieszę, że tak rewelacyjne wydanie Baśni Hansa Christiana Andersena  trafiło w moje ręce. jest ono bardzo podobne do tego, które przytaszczyłam do domu w 2 klasie podstawówki i którego za skarby świata nie chciałam oddać. Dobrze, że ten egzemplarz mogę zostawić dla siebie. Wspaniale się prezentuje w naszej domowej biblioteczce 

W tej jakże obszernej książce znajduje się, aż 47 najpiękniejszych baśni tego znanego na całym świecie duńskiego pisarza. W zbiorze znalazły się takie klasyki jak Królowa Śniegu, Brzydkie kaczątko czy Dziewczynka z zapałkami. 





 

Mimo że Andersen tworzył w XIX wieku to jego baśnie nie tracą na aktualności i kolejne pokolenia bardzo chętnie po niego sięgają. 

Wyjątkowe wydanie z oryginalnymi ilustracjami Hansa Tegnera, Lorenza Frølicha i Vilhelma Pedersena – duńskich rysowników, których dzieła ozdabiały baśnie Andersena wydawane w XIX wieku.

Wydanie to jest po prostu obłędne. Duży format A4, okładka wypełniona została gąbka przez co jest bardzo przyjemna w dotyku. Każda strona jest pięknie przyozdobiona, a czcionka czytelna, dzięki czemu starsze dzieciaki mogą ją czytać samodzielnie. Przepiękne i eleganckie wydanie, które zasługuje na uwagę. Doskonały prezent pod choinkę zarówno dla małego, jak i starszego czytelnika. Ja się wprost zakochałam. 

 

Książkę można zakupić na stronie fabulo.com.pl

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)