13.12.20

Masza i Niedźwiedź. Książeczka z okienkami



HarperKids Polska

Okładka kartonowa

Liczba stron 10 stron

 

Duet Masza i Niedźwiedź już dawno skradł moje serce. Dlatego z  chęcią  i ogromną przyjemnością sięgam po wszystkie nowości z tą uroczą parą bohaterów.        

Niedźwiedź lubi miód, wędkowanie i spokojne popołudnia spędzane we własnym domu. Niestety, bez względu na to, co robi i gdzie jest, Masza nie odstępuje go na krok. Gdzie ukrył się tym razem?



Bardzo podoba mi się kartonowe wydanie oraz dość duży format. W środku znajduje się wiele różnorodnych scenek, a całość opatrzona jest kolorowymi i wyrazistymi ilustracjami. Oczywiście, największą frajdę sprawiają otwierane okienka.

Fani będą zachwyceni. A ja serdecznie polecam.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 




Buziaki, Paulina

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)