9.12.20

Pucio do tulenia // Pucio co słychać puzzle



Wydawnictwo Nasza Księgarnia

 Pucio do tulenia oraz Pucio co słychać puzzle

Zestaw ten jest doskonałym pomysłem na prezent z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. 

 

U nas Pucio jest hitem - można powiedzieć, że od pierwszych chwil. Z nim chłopaki poznawali pierwsze dźwięki, słowa i otaczający świat. Do tej pory wałkowany jest kilka razy dziennie, aż zaczyna się nam powoli niszczyć okładka (ale to dobrze, bo widać, że książka żyje i jest bardzo lubiana). Dlatego bardzo się cieszę z maskotki, która jest doskonałym uzupełnieniem serii o tym uroczym chłopczyku i jego cudownej rodzince. Fan Pucia od razu się zakocha. Mam nadzieję, że w przyszłości pojawią się kolejne maskotki.

 

Natomiast puzzle co słychać to również doskonały pomysł prezent. wykonane zostały z niezwykłą starannością, a po złożeniu naszym oczom ukazuje się bardzo duży obrazek o wymiarach 38,7x57,5 ! Tup tup, chrup chrup , kap kap - posłuchajcie różnych odgłosów wraz z Puciem i Misią. Powtarzajcie, naśladujcie i rozkoszujcie się dźwiękami z ulubionymi bohaterami. Dla mnie bomba. Serdecznie polecam. 

 

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu!





 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)