10.12.20

Mój pierwszy zegar. Akademia mądrego dziecka.



HarperKids Polska

Okładka twarda

Liczba stron 10

 

Mój pierwszy zegar to bardzo interesująca propozycja, której nie mogłam się doczekać. Uwielbiam Akademie Mądrego Dziecka i za każdym razem przebieram nóżkami na wszystkie nowości. 

 

W Moim pierwszym zegarze poznajemy historię czwórki przyjaciół, którym towarzyszymy w ciągu całego dnia. Przy każdej czynności oczywiście podana jest godzina. 

 

Książeczkę tę można już spokojnie wprowadzać w wieku 3 lat, aby zaznajomić maluszka z pojęciem czasu. Starsze dzieci spokojnie mogą się dzięki niej nauczyć godzin, gdyż został także wbudowany ruchomy zegar . 

 

Książeczka ta na pewno zainteresuje małego odbiorcę. Jest kolorowa, ma kartonowe strony i duży format. Wbudowany zegar to dodatkowa atrakcja. W środku znajdują się także różnorodne zadania i zagadki. Dziecko na pewno nie będzie się nudzić. Świetna edukacyjna książka. Jak najbardziej polecam! 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 







Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)