2.12.20

Patricia Toht, Czas na choinkę (pop up)



Wydawnictwo Mamania 

Okładka twarda 

Liczba stron 40

 

To już mój drugi pop up, którym niesamowicie się zachwycam. I sama już nie wiem czy taka książka sprawi więcej radości dziecku czy dorosłemu ? 

 

„Czas na choinkę” opowiada o rodzinie, która wybiera choinkę. Ukazuje cały proces : wybranie drzewka, zabranie go do domu, zastanawianie się gdzie je umieścić, jak przyozdobić i w końcu po prostu się cieszyć. Książka obejmuje wszystko, co wiąże się ze stworzeniem doskonałego drzewka.

 

cudownie jest zobaczyć, jak inni ludzie obchodzą Boże Narodzenie, a dużą częścią tego jest właśnie choinka. Przeglądając książkę od razu przypomniał mi się film „W krzywym zwierciadle Witaj święty Mikołaju”, gdzie rodzina Griswoldów również wyruszyła na poszukiwania drzewka idealnego. 


Dzięki rymowanemu tekstowi, który płynie naturalnie, na całostronicowych rysunkach na matowym papierze, książka ta jest idealna nie tylko dla małych dzieci, które są podekscytowane Bożym Narodzeniem. Z pewnością każdy pokocha ostatnią stronę, gdzie znajduje się już gotowa choinka w całej swojej okazałości.

 

Bardzo mi się podobała ta książka! Cóż za wspaniałe świętowanie. Radość z dekorowania choinki z rodziną i przyjaciółmi jest częścią tego, co sprawia, że Boże Narodzenie jest właśnie tak magiczne. To fantastyczna książka, którą możesz się podzielić, gdy chcesz obudzić świątecznego ducha. przeniosła mnie z powrotem do dzieciństwa i przywołała szczęśliwe wspomnienia. Praktycznie poczułam zapach sosny, w rzeczywistości jedyną rzeczą, która mogła uczynić książkę lepszą, to gdyby była właśnie lekko pachnąca :D 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)