10.12.20

Jeremy Clarkson, Naprawdę?


 



Wydawnictwo Insignis 

Okładka miękka

Liczba stron 576

 

Lubię książki Jeremy'ego Clarksona tak samo jak autora. Nie zawsze się z nim zgadzam, ale lubię jego styl. Czasami potrafi być całkowicie rozsądny. Innym razem śmieszny. A jeszcze innym razem po prostu puszcza oko do czytelnika. zabawny, irytujący, uparty (jak większość). Najnowsza publikacja „Naprawdę?” to książka, która znakomicie wpisuje się w charakterystyczny dla niego rozmach. Zawiera,  aż 130 felietonów! Naprawdę jest co poczytać ;) 

 

Z jego najnowszej książki dowiecie się między innymi: jak żyć pośród ludzi piszących recenzje zmywarek, czy można naprawić iPhone’a kryształkami cukru (bardzo interesujące!!!!), który samochód potrafi obudzić dorosłego drzemiącego w każdym z nas, z czym mogą się kojarzyć męskie koszule z krótkim rękawem czy choćby dlaczego powinniśmy pozbyć się lodówek. 

 

Uwielbiam tę książkę. Śmiałam się przechodząc od jednej strony do drugiej, czasem kręciłam głową z niedowierzaniem, ale dobrze się bawiłam czytając. Pomimo upływu lat Clarkson wciąż pozostaje w świetnej formie, umie wbić szpileczkę, pisze to co myśli. 

Ogólnie rzecz biorąc, czytanie książek Jeremy'ego Clarksona przez lata sprawiało mi przyjemność i zawsze czekam z niecierpliwością na nową.

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)