12.11.22

Alex T.Smith, Jak Zrzęduś chciał zepsuć święta






Alex T.Smith, Jak Zrzęduś chciał zepsuć święta 

Wyd. Świetlik 

Okładka twarda 



Na tę książkę czekałam z niecierpliwością, ponieważ uwielbiamy publikacje  i piękne ilustracje Alexa T. Smitha, a zwłaszcza jego magiczne książki bożonarodzeniowe.


Historia Zrzędusia to wspaniała przygoda i opowieść moralna, która sprawi, że w środku poczujesz rozlewające się  ciepło . Postacie są tak cudownie opisane obok najpiękniejszych ilustracji na świecie, które sprawiły, że nie mogłam wyjść z podziwu. Niesamowicie słodka, zabawna i rozgrzewający i polecam wszystkim z całego serca. Całkowicie zakochałam się we wszystkich postaciach, zwłaszcza w króliku. Wspólne czytanie tej książki okaże się  naprawdę wyjątkowe (przeczytałam ją w ciągu jednego dnia, ponieważ po prostu nie mogłam się doczekać, ale na pewno przeczytam ją ponownie w grudniu z kubkiem gorącej czekolady).





Koncept to w zasadzie Grinch, ale myślę, że jest wykonana inaczej i na naszych świątecznych półkach jest miejsce dla obu. Uwielbiam serce tej historii, które sprawiło, że poczułam się super świątecznie :)

.

.

.

.

Co sądzicie ? :)

.

.

.

.

#zrzęduś #wydawnictwoświetlik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)