12.11.22

David Litchfield, Gwiazdka Miko






David Litchfield, Gwiazdka Miko

Zielona Sowa

Okładka twarda 


Książkę zamówiłam w księgarni TaniaKsiążka.pl 


Jestem wielką fanką książek Davida Litchfielda. I nie mogłam się doczekać, aż w końcu otrzymam ten wspaniały egzemplarz. Po przeczytaniu powiem jedno - Absolutnie od tego momentu to mój świąteczny klasyk.


Opowieść o chłopcu, który wraz z trzema wujami pracuje w "Emporium zabawek". Marzeniem Miko jest, by choć przez jeden dzień w roku każde dziecko było szczęśliwe. Pewnego dnia chłopiec dostrzega dziewczynkę z twarzą przyciśniętą do sklepowej szyby. Gdy próbuje nawiązać z nią kontakt - ta ucieka. Miko odnajduje ją mieszkającą na ulicy wraz z innymi dziećmi. Tej nocy chłopiec przysięga sobie, że zrobi wszystko, by każde dziecko w święta otrzymało prezent.






Niesamowite ilustracje z mnóstwem wiktoriańskich szczegółów, w których można się zatracić. Bardzo słodka i chwytająca za serce historia, która wnosi ciepłą, świąteczną atmosferę oraz młodego Świętego Mikołaja, który jest tak świeży i zabawny (chociaż myślę, że trzej wujkowie  są prawdziwymi początkami tej historii ;).


Fantastyczne wydanie w naszej świątecznej biblioteczce, do którego na pewno będziemy wracać co roku.


Ta książka ma absolutnie zapierające dech w piersiach ilustracje, pełne migoczących i błyszczących świateł. Będziesz wpatrywać się w każdą stronę przez wieki, chłonąc wszystkie szczegóły. Historia pełna  hojności, życzliwości i ciepła sprawi, że poczujesz świąteczną magię.


Koniecznie zaopatrzcie się w świąteczne nowości z TaniaKsiążka.pl 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)