5.11.22

Michael Black, Debbie Ridpath Ohi, Przykro mi // Martwię się















Michael Black, Debbie Ridpath Ohi, Przykro mi // Martwię się

Nasza Księgarnia

Okładka twarda 

Ilość stron 40  


Kolejne dwie książeczki z serii o ciekawych tytułach - Przykro mi oraz Martwię się.

W kilku słowach autorom udaje się rozwiązać każdy problem z humorem i szczerymi odpowiedziami.


Przykro, dwa słowa, z którymi każdy zmagamy się od czasu do czasu. W tej ujmującej historii Ziemniak przypadkowo rani uczucia Flaminga. Dla Ziemniaka  przykro mi to „najtrudniejsza rzecz do powiedzenia na całym świecie”.

Zamiast tego myśli o innych oburzających sposobach przeprosin. Jak ta sytuacja się rozwikła ? 


Debbie Oh nie bez powodu jest nagradzaną artystką. Jej ilustracje są tak wyraziste i żywe w dużym, odważnym kolorze. Ziemniak na ilustracjach zajmuje centralne miejsce i to jego najbardziej uwielbiają moje dzieci. 


Martwię się 

Trio — ziemniak, flaming i mała dziewczynka — bierze na siebie bardzo niepokojące zmartwienia. Ziemniak martwi się o… cóż, o wszystko. Zwłaszcza przyszłość, ponieważ mogą się zdarzyć złe rzeczy. Flaming zgadza się i też zaczyna się martwić. W tej książce przyjrzymy się, co zrobić z tymi wszystkimi zmartwieniami.


Trio domaga się uwagi i na pewno przyciągnie młodych czytelników od samego początku. Dzięki prostej ilustracji historia koncentruje się (bardzo wyraźnie) na tym, czy martwienie się jest prawidłowym sposobem patrzenia w przyszłość czy nie. Trzęsącemu się ziemniakowi łatwo sympatyzować, a flaming dodaje jeszcze bardziej zabawnego akcentu. Czytelnicy będą się śmiać z niektórych incydentów, a jednak dostrzegą coś, co rozpoznają w innych i w samych sobie. 


Swietnie nadaje się do czytania na głos i otwiera drzwi do dyskusji. Dzieci martwią się o rzeczy, a poprzez zabawny sposób ten problem jest ładnie rozwiązany. 


To wspaniałe publikacje do otwartych rozmów z młodzieżą o przyjaźni, szacunku i przebaczeniu. Cudne wydania ;) 

.

.

Jak Wam się podoba ? ;)

.

.

.

#naszaksięgarnia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)