17.9.20

Ewa Karwan-Jastrzębska, Miś Fantazy


Ewa Karwan-Jastrzębska, Miś Fantazy

Grupa Cogito

Okładka twarda 

Liczba stron 392

 

Och... Ach... Cóż to jest za pięknie wydana książka. Do tej pory jakoś nie zwracałam uwagi na tego cudownego misia, aż tu nagle zawitał do mojej biblioteczki i prędko jej nie opuści. 

 

Miś Fantazy i jego przyjaciele mieszkają na wyspie, gdzie co noc trawy kołyszą ich do snu, szepcąc odwieczną historię słonecznej krainy. Lecz wystarczy wsłuchać się uważniej w głosy płynące znad Oceanu Marzeń, aby odkryć, że tuż obok kłębią się nieznane światy, wieją wichry i wznoszą się opuszczone zamki. Za horyzontem rozciąga się Mroczna Kraina, której władca pragnie Kryształu Wiecznego Światła. Nie jest jednak łatwo sięgnąć po taki skarb. Historia ta rzuca cień na opowieść, ale czymże byłby świat bez cienia...

 



Miś Fantazy jest niezwykle sympatycznym bohaterem. Słodkim wyglądem wzbudza zaufanie, ma również szlachetny, dobry i serdeczny charakter. Na pewno zaimponuje dzieciakom, którzy będą chcieli brać z niego przykład. 

 



Przepiękne wydanie. Przepiękna historia. Nie tylko dla malucha, ale starszy czytelnik również zostanie wciągnięty w ten magiczny świat. Książka liczy prawie 400 stron dlatego też spotkanie i obcowanie z lekturą nie będzie krótkie, lecz długie i bardzo przyjemne. Sama dawkowałam sobie historie i każdego wieczoru czytałam po jednym rozdziale.

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)