4.9.20

Penny Reid, Kochaj albo jedź


Wydawnictwo Prószyński i S-ka 

Okładka: miękka

Liczba stron: 512 

 

Kochaj albo jedź to pierwsza książka z serii Brodacze Penny Reid o sześciu przystojnych brodatych braciach mieszkających pośrodku Smoky Mountains, ścigających się, naprawiających, a czasem kradnących samochody, grających na banjo przy ogniskach,  kąpiących się w zimnych listopadowych jeziorach. Brzmi szalenie intrygująco, prawda ?

 

Jessica James dorastała z braćmi w stanie Tennessee. Wróciła z college'u i uczy w miejscowym liceum, by spłacić pożyczkę studencką. planuje także spędzić życie podróżując po świecie. Jej największym wspomnieniem z Green Valley jest jej zauroczenie Beau Winstonem. Uwielbia Beau - to on ratuje jej kota, ratuje dzieci przed grzechotnikami, jest uprzejmy dla starszych. Wcale nie przypomina swojego bliźniaka Duane, który wpycha Jessicę do stawu, kłóci się z nią o kolor nieba i rzuca kamieniami w jej kota. Ale przy tym jest uparty, seksowny, inteligentny i zaciekle lojalny. Jessica jest szalenie zdezorientowana swoimi reakcjami na Duane. Nie może przestać myśleć o nim i jego gorących dłoniach. Jest zaskoczona, gdy odkrywa, że ​​jej szalone i młodzieńcze zauroczenie Beau zniknęło. 

 

Największymi przeszkodami dla Duane'a i Jessiki są czas i miejsce. Jessica jest podróżniczką; przygotowywała się do podróżowania po świecie, podczas gdy Duane jest mężczyzną rodzinnym, mieszkającym tam, gdzie się urodził i wychował. Naprawdę doceniam, jak przedstawia się miłość Jessiki do podróżowania, jej walkę o to, by ludzie zaakceptowali tę potrzebę, którą odczuwa głęboko w swojej duszy. Jessice i Duane mocno kibicowałam. Ta dwójka skradła moje serce. Poza tym postaci drugoplanowe pojawiające się w książce również mocno wryli się w moją pamięć. 

 

Autorka umiejętnie bryluje między Jessicą i Duane. Bolało mnie, jak Duane zmaga się ze swoim pragnieniem spędzenia życia z Jessicą i przekonaniem, że musi pozwolić jej podążać zamarzeniami. A dostanie się do głowy Jessiki było samą przygodą. Jej zmysłowe przebudzenie z rąk Duane jest w równych częściach delikatne, seksowne i zabawne. Obserwowanie, jak Jessica godzi się ze swoją obecną rzeczywistością, było bardzo wciągające.

 

Oprócz romansu, który toczy się w całej historii, istnieje bardzo interesujący wątek poboczny związany z lokalnym klubem motocyklowym, do którego należał niegdyś  ojciec braci Winston. W grę wchodzą kwestie lojalności, zemsty i szantażu, co sprawia, że ​​rozgrywane są świetne sceny akcji.

 

Penny Reid nie zawiodła mnie swoim humorem, urokiem i lekkim piórem. W tej historii pojawia się wiele zabawnych momentów. Prawdziwe, głośne salwy śmiechu sprawiają, że twarz boli od próby zachowania spokoju w miejscu publicznym. Piękno Penny Reid polega na tym, że są też momenty rozgrzewające serce, wywołujące gorące uczucia i palące policzki. Ponieważ życie nie jest zabawne przez cały czas, a Reid ma talent do tworzenia wzruszających historii, stworzyła historię, do której  można  się odnieść na wielu poziomach.

 

Jeśli lubisz wyjątkowy, pomysłowy romans z odrobiną wesołości, to Kochaj albo jedź jest zdecydowanie dla Ciebie. Oczywiście, że ja przeczytam następną książkę z tej właśnie serii!

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

2 komentarze:

  1. Może być ciekawa odskocznia od ciężkich tematycznie książek, które zazwyczaj czytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, jakie wrażenie wywrze na mnie ta książka. Mam nadzieję, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)