13.9.20

Oriane Lallemand, O wilku, który się przechwalał


Wydawnictwo Adamada 

Okładka miękka

Liczba stron 32

 

Już od dawna chciałam zapoznać się z tym jakże zacnie uroczym Wilczkiem. Czytałam dużo pozytywnych opinii i musiałam się skusić. Padło na Wilka, który się przechwalał. 

 

Jestem zadowolona z mojego wyboru, ponieważ uważam tę książek za bardzo interesujący, szczególnie w odniesieniu do przyjaźni, wzajemnej pomocy i szacunku dla innych.

 

Wilk i jego przyjaciele będą musieli zmierzyć się ze sobą w czterech testach: siły, szybkości, zwinności i nikczemności. Wilk zrobi wszystko, aby zostać zwycięzcą. Zbyt dumny z wygranej kroczy po całym lesie, aż się zgubi ... Na szczęście dla niego, jego przyjaciele nie żywią urazy i dzięki każdemu z nich, a zwłaszcza ich życzliwości, uratują go. 



Tekst jest dość długi, ale zawiera proste słowa i idealnie pasuje do ilustracji. W rezultacie nawet najmłodsi mogą pozostać uważni podczas czytania. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podzielić lekturę na kilka części. 

 

W skrócie : książka Wilk, który się przechwalał, to naprawdę świetna historia, która pokazuje dzieciom, że każdy ma swoje zalety i wady: ważne jest, aby nauczyć się żyć razem. Książka, która pokazuje, że każdy jest dobry i zły: nikt nie jest doskonały. I to proste, a jakże prawdziwe stwierdzenie bardzo mi się podoba. 

 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 

 

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)