26.10.22

Martin Widmark, Emilia Dziubak, Biblioteka Astrid






Martin Widmark, Emilia Dziubak, Biblioteka Astrid

Wyd. Mamania 

Okładka twarda 


Bardzo czekałam na książkę duetu Widmark -Dziubak. I się nie zawiodłam, bo to wydanie jest po prostu obłędne :) 


Główną bohaterką książki jest dziewczynka o imieniu Astrid oraz jej kotka Tka. Obie podróżują po świecie w poszukiwaniu dobrych książek. 


Na różne sposoby udaje im się zdobyć najlepszą książkę w różnych krajach - w Japonii, Australii czy Indiach. Astrid uważa, że książki są cudowne, ale jej kotla po prostu mówi tja. 





W końcu postanawia stworzyć własną książkę, aby dać jej prezent na zbliżające się Boże Narodzenie.


Przepiękne ilustracje, które wprost mnie zachwyciły. Podobał mi się zabieg wplecenia opowieści szkatułkowej. Bardzo ciekawa książeczka, która zachwyci każdego mola książkowego. 

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

.

#czytamdziecku #mamaczyta #bookworm #kidsbookstagram #littlebookworm #dzieciństwo #kochanieprzezczytanie #całapolskaczytadzieciom #jestemmamą #mojewszystko #bookoftheday 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)