21.10.22

Joëlle Tourlonias, Słownik obrazkowy. Ja i mój świat












Joëlle Tourlonias, Słownik obrazkowy. Ja i mój świat 

Wyd. SAM 

Okładka twarda 


Dla małych dzieci świat jest kolorowy i ogromny, wszystko chcą odkrywać i nazywać. 


Dlatego wydawnictwo SAM wyszło naprzeciw potrzebom, dzięki temu niesamowicie starannie zaprojektowanemu słownikowi obrazkowemu wspólne odkrywanie jest jeszcze przyjemniejsze plus za  urocze ilustracje Joëlle Tourlonias. 


Czy to części ciała, elementy garderoby, członkowie rodziny, uczucia, zabawki czy zawody – w tej wielkoformatowej tekturowej książeczce z obrazkami dzieci odkrywają to, co znajome, ale także wiele nowych slow. 


Ta kartonowa książka zawiera nie tylko ciepłe i piękne ilustracje, ale także kolorową różnorodność, która została tu pięknie pokaźna . Książka, którą można podziwiać i oglądać raz za razem! Moje dzieciaki szczególnie upodobały sobie stronę z dzidziusiem ;) jak najbardziej polecamy :)


Z tej serii znajdziecie także Zwierzęta i rośliny, na które na pewno się skusimy :) 

.

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :) 

.

.

.

.

##językangielski #angielski #english #englishtime #naukaangielskiego #korepetycje #edukacjadomowa #englishteacher #language #naukajęzyków #czaszdzieckiem #korepetytor #słownik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)