27.10.22

Justyna Bednarek, Sekretna historia ludz… skarpetek





Justyna Bednarek, Sekretna historia ludz… skarpetek 

Poradnia K

Okładka twarda 


Książkę zamówiłam w TaniaKsiazka.pl 


To już piąty tom przygód moich ukochanych skarpetek 😄 za każdym razem jestem zachwycona pomysłowością autorki ;)


Publikacja "Sekretna historia ludz... skarpetek" jest książką, która zabiera najmłodszych na inspirującą i emocjonującą wyprawę. 


Razem z małą Be i jej dziadkiem przekonacie się, że wyprawa do muzeum wcale nie musi być nudna. Obejrzycie eksponaty, wysłuchacie niezwykłych opowieści i poznacie najbardziej strzeżone sekrety ludzkości. A do tego dowiecie się, jak wielki wpływ na historię ludzkości od samego początku miały właśnie skarpetki.


To książka, która koniecznie musi się znaleźć w Waszej biblioteczce. Już dawno się tak nie ubawiłam przy lekturze, a tę wprost pochłonęłam w jeden wieczor i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła czytać ją moim chłopakom. Błyskotliwa i zabawna. Plus za ogrom kolorowych i śmiesznych rysunków. Na pewno będę do niej powracać, bo skarpetki nigdy nie zawodzą ;) 


Koniecznie zajrzyjcie do zakładki dla dzieci ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)