25.10.22

Justyna Bednarek, O kurza twarz!








Justyna Bednarek, O kurza twarz! 

Wyd. Młode Słowne 

Okładka twarda 


Odkąd przeczytałam serię o niesamowitych przygodach dziesięciu skarpetek (oczywiście, że znajduje się na półce!) jestem ogromną fanką Justyny Bednarek. Bardzo czekałam na drugi tom przygód tych świetnych kur i lektura oczywiście mnie nie zawiodła. 


Gdzie kury mogą jechać na wakacje? Oczywiście – do kurortu! I to nie jakiegoś tam dużego, znanego, gdzie jeżdżą wszyscy, tylko zupełnie wyjątkowego Kurortu Kameralnego w Ulęgałce Górnej, gdzie zwierzęta? - a już zwłaszcza kury! – mają szczególne prawa. Rodzina Ogórków (mama, tata i trójka dzieci) pakuje się więc wraz z Augustą, Hildegardą, Belką i Żanetą do ogórkobusa i rusza na zasłużony urlop! Oj, będzie się działo! Brawurowe akcje ratunkowe w wodzie, koncert zawodowej śpiewaczki połączony z niesieniem jaj przez rasowe nioski, walka na śmierć i życie przebiegłej kocicy ze szczekającym kogutem. A z nieba posypią się gwiazdy…!


Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, wiec spokojnie możemy sobie dawkować jedną historię na wieczor. Chociaż są tak wciągające, że na pewno będziecie chcieli poznać tę ciepłą opowieść od razu.  

Każda z kur mówi  i przeżywa jakąś ciekawą życiową przygodę, jednocześnie pomagając domownikom. Nie chce zdradzać fabuły, ale uwierzcie mi na słowo, że te cztery kurki skradną Wasze serca. 


Zabawny tekst i rewelacyjne ilustracje. Wciągająca lektura, warto kupić dla dziecka, idealna  na prezent. W dodatku na uwagę zasługuje niezwykły format. Odkładam na półkę, aż chłopcy podrosną. Choć fanami kur są już teraz  😂

.

.

.

.

.

Jak Wam się podoba ? :)

.

.

.

.

#mamaczyta #rodzina #booknerd #skarpetki #socks  #rodzicielstwo #macierzyństwo #rodzic #dziecko ##readingmylove #bookpassion #mamaczyta #bookworm #littlebookworm #dzieciństwo #maluszek #jestemmamą #czytamwszędzie #mojewszystko #czytambolubie #bookstagrampl #booknow 

#booksbooksbooks #czytaniejestfajne 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)