2.10.22

Riikka Jäntti, myszonek pomaga w domu







Riikka Jäntti, myszonek pomaga w domu

Wyd. Frajda 


Książkę zamówiłam w księgarnia TaniaKsiazka.pl 


Jest weekend i Myszonek nie idzie do przedszkola. Ma jednak tyle do zrobienia! Pomaga mamie w sprzątaniu i gotowaniu. Trochę się przy tym nabałagani, ale to nic! Po południu do Myszonka przychodzi w gości Lulu. Myszonek i Lulu budują domek i fantastycznie się bawią, dopóki nie pokłócą się o zabawkę. Na szczęście mama wpada na dobry pomysł.

.

Przede wszystkim musze się przyznać, że przeczytałam tę książkę chłopcom co najmniej sto razy, odkąd ją otrzymaliśmy, więc taaaak 😁







Mat absolutnie uwielbia tę książkę i muszę przyznać, że ja też ją kocham, głównym powodem jest to, że tak łatwo jest się z nią utożsamić. Istnieje wiele znanych momentów zarówno dla dzieci, jak i rodziców, co ułatwia nawiązanie z prawdziwym życiem. Już pierwsza strona jest żywcem wyjęta z naszego poranka 🤣


Postacie i fabuła są w stanie przyciągnąć i zatrzymać uwagę 3-latka, co, jak wszyscy rodzice wiedzą, nie jest rzeczą łatwą do zrobienia. 


Wygląda na to, że książeczki z małymi myszkami właśnie stały się ulubionymi książkami moich dzieci.sympatyczni bohaterowie i autentyczne codzienne sceny skradły nasze serce ;)



Koniecznie sprawdźcie zakładkę dla dzieci w TaniaKsiazka.pl 



.

.

.

Jak Wam się podoba  ? :)

.

.

.

.

.

#myszonekwdomu #wydawnictwofrajda #bloggujezTK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)