2.3.22

Pamela L. Travers, Mary Poppins powraca



Pamela L. Travers, Mary Poppins powraca 

Nasza Księgarnia 

Okładka twarda 

Ilość stron 256 


Opowieść o najsłynniejszej niani świata i o dzieciach z Czereśniowej 17 – w nowym przekładzie Marcina Mortki i z oryginalnymi ilustracjami Mary Shepard.

Mary Poppins wróciła! Sfrunęła z nieba, trzymając sznurek latawca (choć oczywiście nigdy się do tego nie przyzna). A od jej powrotu młodzi Banksowie znów przeżywają cudowne przygody: odkrywają, kim jest Najstarsza Córka i w jaki sposób sprowadza wiosnę, jedzą podwieczorek z Panem Wspakiem, który w każdy Drugi Poniedziałek miesiąca robi wszystko na odwrót, a nawet zawierają znajomość z Wielką i Małą Niedźwiedzicą. Janka i Michałek czują jednak niepokój. Mary Poppins powiedziała, że odejdzie, gdy z jej złotego łańcuszka zerwie się sekretnik. Kiedy to nastąpi? I czy tym razem Mary zniknie na zawsze?


Muszę przyznać, że raz jeszcze dobrze się bawiłam podczas lektury.

Mary Poppins była potrzebna, aby połączyć rodzinę i zapewnić jej bezpieczeństwo.

Najważniejszym aspektem książek jest zachowanie kreatywności i wyobraźni dzieci. Samo w sobie bardzo ważne. 


Nie bez powodu książki są jednak klasykami i mam nadzieję, że książki nie zostaną zapomniane, ale będą czytane przyszłym pokoleniom. Mam wrażenie, że potrzebujemy Mary bardziej niż kiedykolwiek, a te wydania są obłędne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)