26.3.22

Monika Kalinowska - Mój mały świat. Kosmos // Ciało






Monika Kalinowska - Mój mały świat. Kosmos // Ciało 

Wydawnictwo Olesiejuk 

Okładka twarda 

Ilość stron 


Dwie bardzo interesujące kartonówki, które na pewno zainteresują najmłodszych ;) 


Kosmos 

Dzięki tej pięknie ilustrowanej książeczce najmłodsi dowiedzą się, co to jest Układ Słoneczny. Zobaczą też Ziemię, Słońce i Księżyc widziane z kosmosu.




Ciało 

Najmłodsi poznają sekrety ludzkiego ciała. Dowiedzą się między innymi, co to jest układ kostny. Poznają też mózg, który stanowi nasze centrum dowodzenia.


Jestem fanką ilustracji Anny Simeone, więc i ta grafika jak najbardziej do mnie przemawia. Tekst jest prosty, zdania krótkie. 

Bardzo przyjemna kartonówka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)