21.3.22

Joanna Kowalczyk-Bednarczyk, Mały Bóbr







„Mały Bóbr” to kolejna książka z cyklu „Zwierzęta z mojego lasu”. Autorką książki jest Joanna Kowalczyk-Bednarczyk autorka bloga Bieganizm, pasjonatka natury, gór oraz kuchni roślinnej. Polecam szczególnie pooglądać cudowne i kojące zdjęcia natury. 


Cześć! Jestem Małym Bobrem. Chcę opowiedzieć Ci historię mojej rodziny. Mama od urodzenia powtarzała mi, że jestem wyjątkowy i ważny. Także z ludzkich opowieści wiem, że jestem światu bardzo potrzebny. Nazywają nas, bobry, gatunkiem kluczowym, co napawa mnie ogromną dumą. Gromadzimy oraz oczyszczamy wodę i pomagamy wielu zwierzętom i roślinom. Jak? Potrafimy budować piękne tamy i ścinać grube drzewa.





Książka jest po prostu urocza z pięknymi ilustracjami. Przybliża życie bobrów, co robią, jak się zachowują i reagują na człowieka. Uwrażliwia człowieka na piękno przyrody, zdecydowanie zachęca do prowadzenia obserwacji i obserwowania otaczającego świata. 

Na samym końcu książki znajdują się różne fakty o bobrach - m.in. że są największym gryzoniami w Europie, żyją w norach lub żeremiach; doskonale pływają; jedzą tylko rośliny; poprzez budowanie tam naturalnie spiętrzają wodę… 


Pięknie napisana oraz zilustrowana historia. wydanie w twardej oprawie przykuwa uwagę i wzrok. Twoje dziecko z radością będzie się przytulać i czytać z Tobą tę książkę za każdym razem. Otula cudownie niczym najcieplejszy kocyk. 


W tej serii znajdziecie również opowieść o jelonku, wilku oraz rysiu :) serdecznie polecam! 


Książkę można kupić TUTAJ





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)