26.3.22

Emilia Dziubak - Rok w lesie. Niedźwiedź // Rok w lesie. Bóbr







Emilia Dziubak - Rok w lesie. Niedźwiedź  // Rok w lesie. Bóbr  

Nasza Księgarnia 

Okładka twarda 

Ilość stron 28 


Faktycznie kartonowa książka „Rok w lesie” okazała się hitem i moje dzieci chętnie do niej powracają. Również Rok w lesie puzzle i memo są w ciągłym użytkowaniu. Dlatego kiedy tylko zobaczyłam dwie nowe kartonówki wiedziałam, że musimy je mieć.  


Witamy w lesie! Dziś poznacie bobra. Dowiecie się, że mieszka w żeremiu, świetnie pływa i nurkuje. Trzeba będzie pomóc bobrowi ściąć drzewo i zrobić w lesie rozlewisko, a także ostrzec go przed niebezpieczeństwem.


Poznajcie niedźwiedzia. Dowiecie się, gdzie szuka przysmaków i jak się zachować, gdy jest w pobliżu.. Trzeba będzie pomóc mu zasnąć, posprzątać śmieci, a także dać znać, że w okolicy pojawił się drugi niedźwiedź.







Książki te naprawdę zachęcają do wspólnej zabawy i aktywnego czytania. Moje dzieci chętnie wykonywały polecenia, które pojawiają się w książce typu posprzątaj śmieci, albo zetnij drzewo. Poza tym poszerzają wiedzę na temat zwierząt i ich zwyczajów. Rozwijają także spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia i oczywiście pobudzają wyobraźnię. 


Kolejne dwa przepiękne wydania, które zdecydowanie zasługują na uwagę. Urocze, żywe ilustracje, bezpieczne kartonowe wydanie i mały format na pewno spodobają się maluszkom :) polecamy też wiewiórkę oraz borsuka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)