6.3.22

Paulina Chmurska, Mój przyjaciel zwierzak






Paulina Chmurska, Mój przyjaciel zwierzak 

Wydawnictwo Wilga

Okładka twarda 

Ilość stron 12 


Seria „Krok po kroku” towarzyszy nam każdego dnia. Chłopcy ją po prostu uwielbiają i domagają się czytania. Dlatego tez w naszym zbiorze znajdują się wszystkie książeczki. Głównymi bohaterami są Staś i Hania, urocze i sympatyczne rodzeństwo. Ilustracje są piękne, kolorowe, zachęcają do ciągłego oglądania. Poruszają wiele tematów jak wizyta u lekarza, robienie siku, sprzątanie, rodzina czy jedzenie. Książki te są dobre na każdą okazję. Ostatnio premierę miała książeczka o zwierzątkach :) 

 

„Mój przyjaciel zwierzak” to osiem prostych rymowanek o zwierzętach, które mogą mieszkać z nami w domu: psie, kocie, papudze, chomiku, żółwiu, króliku i innych. To świetny sposób na zabawę i edukację w jednym!




Uwielbiam te serię za rymowane wierszyki, sympatyczne postaci, kolorowe ilustracje i kartonowe strony. Każdy znajdzie w nich coś dla siebie, bo książeczek z tej serii zostało już wydanych bardzo wiele. A my Mamy wszystkie dostępne na rynku ;) Serdecznie polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)