12.3.22

Enid Blyton, Mieszkańcy Niebosiężnego Drzewa. Zaklęty Las. Tom 3





Enid Blyton, Mieszkańcy Niebosiężnego Drzewa. Zaklęty Las. Tom 3

Znak Emotikon

Okładka twarda 

Ilość stron 224 


To już trzeci tom jednej z moich ulubionych serii ostatniego czasu :) nie mogłam się wręcz doczekać ! 


Ciekawska Connie znika w Krainie Cudów Niewidów, a ta odjeżdża znad Niebosiężnego Drzewa.

Żadna kraina, która odjechała, szybko jednak nie wraca… Przyjaciele dziewczynki, Frannie, Beth i Joe, są zdruzgotani. Tylko Rondello, osobliwy jegomość obwieszony garnkami, wie, jak pomóc Connie. Ale to oznacza wyprawę do Krainy Olbrzymów.


Z wielką ulgą znów odnalazłam zachwyt, gdy tylko przeczytałam pierwszą stronę. Ta seria to po prostu absolutna radość z czytania! Oczywiście istnieje element przewidywalności wydarzeń i bezpieczeństwo postaci jest stale zapewniane, ale kapryśne piękno scenerii, zabawne anegdoty bohaterów, strzeliste wyczyny odwagi, fantastycznie dziwne istoty, wszystko to sprawiło, że była to całkowicie urocza lektura i ucieczka od rzeczywistości. 


Jak najbardziej polecam całą serię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)