20.1.18

Flesz filmowy #3


Jumanji: Przygoda w dżungli (2017)
Czworo przyjaciół odkrywa starą grę, która przenosi ich w świat dżungli. Aby powrócić do rzeczywistości, muszą stawić czoło niebezpiecznym przygodom.
To jest film idealny dla nastolatków. Dlaczego, więc go obejrzałam? Po pierwsze, uwielbiam Dwayne’a Johnsona :D też na to nic nie poradzę. Odkąd tylko zagrał w Szybkich i wściekłych oglądam każdy film, w którym się pojawi. Po drugie, pamiętam kiedy jako dziecko oglądałam Jumanji z Robinem Williamsem, który leciał jeszcze na Polsacie. Co to było! Te efekty, dialogi, po prostu cud, miód! Oczywiście ta najnowsza część różni się wieloma aspektami, ale też się nadaje do obejrzenia. 
Najmocniejszym aspektem okazał się humor i kreacje bohaterów. Miewa momenty słabsze, miewa momenty lepsze, ale ogólnie jestem zadowolona i spokojnie mogę Wam polecić, choćby dla obejrzenia genialnego Jack Blacka! Oglądałam w oryginale i bardzo się cieszę, bo nie znoszę polskiego dubbingu w filmach.

Before I fall (2017)
Początkowo myślałam, że ten film jest tylko dla nastolatek. Ale bardzo miło się rozczarowałam.
Samantha ma idealne życie: trzy najlepsze przyjaciółki, przystojnego chłopaka oraz należy do najpopularniejszych dziewczyn w szkole. Wszystko komplikuje impreza, podczas której nastolatka ulega wypadkowi. Od tamtej chwili, codziennie budzi się 12 lutego i próbuję przerwać pętle czasu, w której utknęła.
Film powstał na podstawie książki, którą właśnie czytam, bo ekranizacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Najwięcej emocji dostarcza nam Samantha, która przepięknie rozwija się i dojrzewa, a przez to nie można długo o niej zapomnieć po obejrzeniu filmu. Urzekające widoki, interesujący bohaterowie i przepiękna muzyka. Koniecznie do zobaczenia!
P.S. Główna bohaterka filmu zagrała w najnowszym teledysku Eda Sheerana, Perfect.

Barry Seal: Król przemytu (2017)
Historia człowieka, który jednocześnie pracował dla CIA oraz kolumbijskiego kartelu.
Tom Cruise jest w szczytowej formie. Każdy film z nim w roli głównej mnie o tym przekonuje. Sama historia jest niezwykle interesująca, bo oparta na faktach. Mimo że film kończy się tragicznie to pojawiają się sceny komiczne, czasem przerażające, a czasem smutne, ale przede wszystkim nie do uwierzenia. Film oglądałam z ogromnym zainteresowaniem i serdecznie Wam polecam. Jeśli jesteście fanami spełniającego się amerykańskiego snu i gangów narkotykowych koniecznie musicie obejrzeć.

Buziaki, Paulina

8 komentarzy:

  1. Mam właśnie w planach Before I fall, ale film. Chociaż może i się skuszę na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Król Przemytu bardzo mnie ciekawi, bo uwielbiam Toma.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Before I fall" muszę koniecznie obejrzeć. Czytałam wiele pozytywnych rekomendacji i ciekawi mnie głównie jak bohaterkę przerwie tę pętlę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ze swojej strony polecam film: "Obdarowani" :) a do swojej listy dopisuję "Króla przemytu".
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć nowe "Jumanji", bo jako dziecko również uwielbiałam oglądać wersję z Robinem Williansem :) I ta charakterystyczna muzyczka/bębny czy jak to inaczej określić.. Kocham <3
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Lata temu czytałam "7 razy dziś" i w sumie ciekawi mnie film. Pewnie kiedyś obejrzę :) A Jumanji to pozycja obowiązkowa - dla Jacka Blacka, dla Dwayne'a Johnsona :D Dubbingi też mnie denerwują więc mam nadzieję, że uda się obejrzeć bez.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)