17.8.17

Zestaw do wina - personalizowany prezent


Dziś chciałabym Was zaprosić na post inny niż wszystkie. Mianowicie pragnę polecić Wam sklep, w którym znajdziecie pomysły na nietuzinkowe prezenty.

My Gift Dna przychodzi z pomocą wtedy, kiedy go najbardziej potrzebujemy. Dla niej, dla niego, na urodziny, rocznicę, Dzień Babci czy Dziadka – w asortymencie sklepu znajdziemy praktycznie wszystko. Nie trzeba wychodzić z domu, bo otrzymujemy propozycje na wyciągnięcie ręki.

Sklep dysponuje szerokim wachlarzem produktów - od kieliszków, przez poduszki, portfele, aż po pluszaki. Długo zastanawiałam się, co mogę wybrać i zdecydowałam się na oryginalny zestaw do wina. Nie będę ukrywać, że jestem smakoszem tego napoju i z takiego zestawu będę jak najbardziej korzystać. 

Ze swojego wyboru jestem niesamowicie zadowolona. Zestaw do wina w drewnianym pudełku z grawerem na pokrywce składa się z korkociągu, 2 zatyczek (w tym jedna z funkcją nalewaka) oraz obrączki na szyjkę butelki zabezpieczającej przed kapaniem. Całość wykonana jest z drewna oraz metalu. Wygląda bardzo solidnie, a przede wszystkim elegancko. Uroku całości dodaje ciekawy i zabawny napis. To idealny prezent dla konesera wina. 


Realizacja zamówienia przeszła moje najśmielsze oczekiwania. W poniedziałek złożyłam zamówienie, a we wtorek kurier już stał pod moimi drzwiami. Paczka była bardzo starannie i solidnie zapakowana, z ogromną ilością folii bąbelkowej, więc nie ma takiej możliwości, aby szklany prezent się stłukł. 

Poza tym personalizowane prezenty sprawiają, że czujemy się wyjątkowi, ponieważ grawery wybierane są specjalnie dla nas. Większość pomysłów na upominki na stronie sklepu są praktyczne i możemy się z nich cieszyć latami.

Podsumowując: błyskawiczna szybkość realizacji zamówienia, rewelacyjny poziom obsługi klienta (natychmiastowa odpowiedź na e-mail), doskonała jakość zapakowanej przesyłki i fantastyczny prezent. Ale jeśli podarek nie spełni Waszych oczekiwań możecie go zwrócić za darmo.

Z całą przyjemnością i czystym sumieniem polecam!


Buziaki, Paulina

5 komentarzy:

  1. It's wine o'clock! :D Świetne to jest. <3
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie te opakowanie mnie zauroczyło. Wygląda prawie jak książka<3 (kiedy pasjonatka książek wszędzie je widzi). Zestaw też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo koniecznie muszę przejrzeć ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja. Skorzystam na pewno, chociaż sama wina nie tykam :) Będzie na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaki, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)