1.6.20

Beth Reekles, The Kissing Booth. Na odległość


Insignis Media
Okładka: miękka
Liczba stron: 334

Oczywiście, że czekałam na kolejną cześć przygód Elle i Noah. I na szczęście zaraz się zaczyna po skończeniu The Kissing Booth. W najnowszej książce Beth reekles, The Kissing Booth. Na odległość podoba mi się, to że pojawiło się kilka nowych postaci, które dodają intrygi do całej fabuły i podkręcają atmosferę w powieści. 

W tej części pojawia się problem ze zmianą strefy czasowej. Elle musi się zmierzyć nie tylko z tym jak pogadać z Noah, ale także ubieganiem się o przyjęcie do college'u i z faktem, że życie, miłość i przyjaźń z biegiem czasu się zmieniają. Miło było obserwować, jak Elle radzi sobie z tymi zagadnieniami. Oczywiście popełnia błędy po drodze, bo któż z nas jest idealny? Wspaniale jest także obserwować, jak jej przyjaźń z Lee zmienia się i dojrzewa. 

Znowu świetnie się bawiłam czytając najnowszą powieść Beth reekles. Były momenty, które mnie rozśmieszały, rzeczy, z którymi mogłam się identyfikować (mimo mojego już co prawda dojrzałego wieku :D), a także momenty, które doprowadzały mnie do wściekłości na niektóre postaci. The Kissing Booth. Na odległość to bardzo przyjemna, lekka pozycja z sympatycznymi bohaterami na jeden wieczór, aby oderwać się od szarej codzienności. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu! 


Buziaki, Paulina

1 komentarz:

  1. Myślę, że taka lekka lektura sprawdzi się idealnie na wakacjach. ��

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)