16.6.20

Moje bajeczki o wyścigach // Moje bajeczki z Pliszkowego Lasu









Wydawnictwo HarperCollins Polska

„Moje bajeczki..” to zbiór krótkich i prostych opowieści , które idealnie nadają się do czytania przed snem. Przepięknie zilustrowane, kolorowe na pewno przyciągną wzrok niejednego czytelnika. Starsze dzieciaki zachęcą do samodzielnej lektury, bo przeczytanie faktycznie zajmuje 5 minutek, a co najważniejsze duża czcionka nie zmęczy wzroku. Poza tym mały i lekki format również ułatwia czytanie w łóżku ;)

Moje bajeczki o wyścigach to opowieści o wyścigówkach, takich jak sławny Zygzak McQueen i tajemniczy Jackson Sztorm. Poznasz bliżej nową trenerkę dawnego mistrza, Cruz Ramirez, i dowiesz się więcej o tym, jak przygotować się do wyścigu, żeby mieć szanse na wygraną. Zobacz, jak Zygzak pokonuje trudności i co dzieje się u jego przyjaciół – czekają na ciebie Luigi i Guido, Pani Felga i Natalia Pewna, Ogórek, a także niezawodny Złomek.

Natomiast w drugiej książeczce Moje bajeczki z Pliszkowego Lasu znalazło się sześć zabawnych opowieści o przygodach Bandy Beti – nieustraszonej sówki Beti oraz jej leśnych przyjaciół: przygotowanej na każdą okoliczność Sylwii, ostrożnego Pietrka i przebojowego Rysia.  Wszystkie opowiadania zostały napisane na podstawie odcinków pierwszego sezonu popularnej kreskówki. Stań w oko z tajemniczym superbohaterem, Nocnym Dzióbkiem, sprawdź, jak się zakończyła wyprawa Bandy pod namiot i przekonaj się, czy przyjaciele odnaleźli skarb króla Orzecha.







Obydwie książki bardzo mi się podobały i na pewno będziemy do nich wracać regularnie.

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu HarperCollins Polska!

Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)