19.6.20

Grzegorz Kasdepke, Tylko bez całowania, czyli jak radzić sobie z niektórymi emocjami?


Wydawnictwo Nasza Księgarnia 
Liczba stron: 64
Okładka: twarda

Słyszałam już o Grzegorzu Kasdepke, autorze książek dla dzieci i młodzieży, ale nie miałam okazji sięgnąć jeszcze do jego dzieł. Niestety za dużo książek, a za mało czasu. Na szczęście z pomocą przyszła Nasza Księgarnia i wznowienie „Tylko bez całowania, czyli jak radzić sobie z niektórymi emocjami?” tegoż autora i jestem świeżo po przeczytaniu.


A jakież to emocje znajdziemy podczas lektury? Tęsknotę, wstyd, zazdrość, gniew, wstręt, nudę, poczucie krzywdy oraz radość. Do każdej emocji autor dopisał krótkie opowiadanie, które zrozumie każde dziecko, gdyż napisane jest przystępnym językiem. Po każdej historyjce pojawia się wyjaśnienie każdej emocji, a także rady dla dzieci oraz rodziców. Bardzo pomysłowy zabieg, który ułatwi dorosłym wyjaśnienie każdego z powyższych zagadnień. Poza tym w opowieściach przewijają się charakterni bohaterowie - całuśna Rozalka, rezolutny Bodzio czy śliczna Zosia. 


 
Na pewno będę powracała do tej publikacji. Wydaje się niepozorna, ale zawiera bardzo mądre i przydatne treści. Podoba mi się także duże wydanie, obrazki i czcionka, która na pewno ułatwi czytanie przedszkolakom. Mimo że poruszane kwestie należą do poważnych to przepełnione są subtelnym humorem. Serdecznie polecam!

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Nasza Księgarnia!


Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)