12.6.20

Akademia Mądrego dziecka - Moja pierwsza książka o kolorach


wydawnictw HarperCollins Polska

Akademia Mądrego Dziecka to seria książeczek dla najmłodszych. Wydawane w różnych kształtach i formatach, które zachęcają maluszków do nauki przez zabawę. Każda publikacja to wspaniała rozrywka wspomagająca rozwój dwulatków i trzylatków. Kartonowe książeczki z wyciętymi kształtami, ruchomymi obrazkami rozwijają zdolności manualne, a także poruszają bliskie maluchom tematy i zaspokajają ich ciekawość.

AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA. ODKRYWAJ I BAW SIĘ
Seria składa się z pięciu tytułów: „Moja pierwsza książka o kolorach”, „Moje pierwsze 100 słów”, „Moje pierwsze 100 pojazdów”, „Moje pierwsze 100 słów na wsi”, „Moje pierwsze 100 zwierząt”. Dzisiaj skupimy się na „Mojej pierwszej książce o kolorach”.

Fenomenalna pozycja! Duży, kartonowy format, który urozmaicają 47 otwieranych okienek. To książkowa atrakcja, która zafascynuje każdego maluszka. Strony są przejrzyste, a niewątpliwie kolejną zaletą są autentyczne fotografie – koniec z rysunkami, wreszcie dzieci będą mogły poznawać prawdziwe przedmioty. Mnogość okienek spowoduje, że dziecko będzie nią naprawdę na dość długo zainteresowane.Pod okienkami natomiast znajdują się różne zabawy, liczenie, szukanie, łączenie w pary i wiele innych. 









Bardzo polecam tę książkę. Gwarantuję, że dzieciaki zajmą się nią na wiele minut. Bardzo przyjemne, kolorowe, pełne zdjęć i miłe dla oka wydanie. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu HarperCollins Polska!

Buziaki, Paulina

2 komentarze:

  1. Mój 4,5-latek ma taką książkę o pojazdach i nadal ją uwielbia, chociaż generalnie sięga już po dużo poważniejsze lektury. Córci sprezentowałam tę książeczkę - mam nadzieję, że się spodoba, ale na razie jedynym, na czym jej zależy, to wyrywanie okienek, także chwilę jeszcze poczeka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenię sobie tę serię książeczek i również ją polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)