20.5.20

Marta Galewska-Kustra - Pucio mówi dzień dobry // Pucio mówi dobranoc


Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Okładka: twarda

Fanką Pucia jestem od samego początku- od momentu pojawienia się tych genialnie prostych książeczek, które pomagają dzieciom w mówieniu, które uczą mówienia, aktywizują maluchy i po prostu z nimi dorastają. Byłam bardzo ciekawa, co się znajdzie w dwóch nowych pozycjach – „Pucio mówi dzień dobry” i „Pucio mówi dobranoc”. I oczywiście się nie zawiodłam. 

W książce „Pucio mówi dzień dobry” spędzamy poranek z Puciem i Misią. Budzimy się, myjemy ząbki, ubieramy się i jedziemy do przedszkola. Lektura aktywizuje najmłodszych - do tańca, mycia, zapinania fotelika. Wiele się dzieje w tej części, co mi się bardzo podoba. 





„Pucio mówi dobranoc” - Pucio chce się bawić, ale już jest wieczór, wszyscy poszli spac, więc co tu robić? Tata zaczyna mu opowiadać, co się działo u dźwiga, drzewa i cioci. Ciekawe czy Pucio w końcu zaśnie ? 



Jak zwykle książeczki o Puciu są pełne radości, optymizmu, kolorowych stron i wielu aktywizujących czynności dla najmłodszych. mają niewielki kartonowy format z zaokrąglonymi rogami i bardzo wygodnie trzyma się je w ręku. Dla fanów to pozycje obowiązkowe.

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu! 


Buziaki, Paulina

1 komentarz:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)