16.5.20

Agnieszka Tyszka, Zosia z ulicy Kociej. Dolce Vita





Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Okładka: miękka
Liczba stron 208 

Cześć, jak się macie? Przyznam się, że ja nie najlepiej. Gdzieś na horyzoncie majaczy koniec wakacji, ale w praktyce – ta upragniona chwila oddala się z każdym dniem! Nie. Nie jestem chora! I wcale nie narzekam na wakacje. Każdy człowiek je lubi. Jednak najwyraźniej zabrakło mi zapału i apetytu na przygodę – dokładnie tak ujęła to mama – gdy zupełnie znienacka gruchnęła wiadomość o planowanym wyjeździe…
.
.
.
"Zosia z ulicy Kociej" to przezabawna seria o perypetiach rezolutnej Zosi i jej zwariowanej rodzinki. 

To moje pierwsze spotkanie z Zosią i jej rodzinką, a jak się okazuje to już 12 tom przygód dziewczynki. Po przeczytaniu uważam, że książka daje wiele uciechy i uśmiechu. Jej codzienne, niecodzienne przygody wciągają  już od pierwszej strony. 



Podoba mi się, że jest pisana z perspektywy Zosi, czyli dziecka. Dzięki temu każdy czytelnik w wieku Zosi i młodszym także na pewno będzie się utożsamiał. Chociaż w życiu dziewczynki tak wiele się dzieje, że czasem jestem mocno zdziwiona :D także czarno-białe ilustracje oddają cały charakter powieści i są doskonałym uzupełnieniem tekstu.



Także książka jest bardzo dynamiczna i raczej nie da się przy niej nudzić. Do przeczytania w ekspresowym tempie.

Polecam !

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu!


Buziaki, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)