2.7.18

Jordan Reid, Erin Williams, Być w ciąży i nie zwariować


Tytuł oryginału: The Big Fat Activity Book for Pregnant People
Wydawnictwo Buchmann
Liczba stron: 172
Okładka: miękka

Wszystkie książki na temat ciąży, wychowywania, dzieci itp. przyjmuję z otwartymi ramionami. Odkąd dowiedziałam się o swojej ciąży czytam na ten temat w każdej wolnej chwili. Kiedy przypadkiem trafiłam na pozycję „Być w ciąży i nie zwariować” koniecznie chciałam się z nią zapoznać. Autorkami są dwie gwiazdy amerykańskiej blogosfery o stylu życia i rodzicielstwie, Jordan Reid oraz Erin Williams.

„JESTEŚ W CIĄŻY? Poranne mdłości, niepohamowana ochota na ogórka kiszonego w czekoladzie i emocjonalny rollercoaster (podekscytowana! znudzona! przerażona!) to Twoja codzienność? Nie ma co narzekać, lepiej cieszyć się ostatnimi miesiącami cudownej wolności! Pomoże Ci w tym nasz zabawny i brutalnie szczery zestaw zadań dla ciężarnych.”

Właśnie! Spodziewałam się kolejnego poradnika z mnóstwem rad oraz treści zapisanej najmniejszą czcionką z możliwych, a dostałam książkę kreatywną! W środku znajduje się mnóstwo zadań, anegdot, gier, quizów oraz kolorowanek. I mimo wszystko bardzo się cieszę, że środek wygląda tak, a nie inaczej, bo jest to zdecydowanie nowatorskie i bardzo zabawne podejście do ciąży, szczególnie dla kobiet, które po raz pierwszy zostaną mamami.

„Ciąża bywa magiczna. Przez dziewięć miesięcy nie rozstajesz się z istotą, która będzie ci najbliższa. Teraz rośnie w twym wnętrzu, ale tak naprawdę jeszcze jej tu nie ma, zatem zamiast przez całą sobotę (ciągle i bez końca) bawić się klockami, możesz nic nie robić albo oglądać seriale na Netfliksie.”

„Być w ciąży i nie zwariować” to zabawny poradnik, w którym znajduje się wiele nietypowych rad. Poza tym szalenie podoba mi się okładka. Jeśli przyszłe mamusie podchodzicie do ciąży z przymrużeniem oka koniecznie sięgnijcie po tę pozycję ;)

6/6

Za książkę dziękuję wydawnictwu! 

Buziaki, Paulina

4 komentarze:

  1. Temat póki co, mnie nie dotyczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nigdy nie byłam w ciąży i w najbliższym czasie nie planuję, to przy tym poradniku uśmiałam się jak nigdy! :D Polecam serdecznie! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pozostawię go w swojej pamięci na moment, kiedy będę w ciąży :D Wtedy przyda się z pewnością taka dawka śmiechu :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak byłam w ciązy unikałam wszelkiego rodzaju publikacji...

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)