5.7.17

Filmy z Anne Hathaway


Od Księżniczki Disney’a, przez szaloną przyszłą pannę młodą, aż do Białej Królowej. Anne Hathaway to kobieta kameleon. Inteligentna, seksowna, utalentowana, uwielbiana i podziwiana. Jedna z moich ulubionych aktorek. Dlatego chciałabym Wam polecić filmy z jej udziałem, które koniecznie musicie zobaczyć. Wachlarz gatunków jest szeroki, więc na pewno coś dla siebie znajdziecie. 

*


Pamiętnik księżniczki

Mia Thermopolis jest zwyczajną amerykańską nastolatką. Nieoczekiwanie w życiu dziewczyny pojawia się dystyngowana babka. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby jej nie oświadczyła, iż dziewczyna tak naprawdę jest córką króla niewielkiego państwa Genowii. Świetna, familijna komedia idealna na niedzielne popołudnie. Wspaniała baśń dla nastolatek.
Ten film tak naprawdę uruchomił machinę i Anne stała się popularna, a propozycje filmowe posypały się niczym z rękawa. Chociaż już dawno wyrosłam z wieku nastoletniego to od czasu do czasu lubię powrócić do tego filmu, chociaż tak znacząco się różni od książek Meg Cabot. 

*

Diabeł ubiera się u Prady     

Andrea marzy, aby w przyszłości zostać dziennikarką i pracować dla New Yorkera. Jednak sytuacja zmusza ją, że musi zatrudnić się w czasopiśmie modowym, chociaż dziewczyna absolutnie nie przejmuje się wyglądem i moda w ogóle jej nie interesuje. Staż okaże się dla Andrei prawdziwą szkołą przetrwania.
Diabeł ubiera się u Prady to świetna komedia w gwiazdorskiej obsadzie – Meryl Streep udowadnia, że jest fenomenalna w każdej roli. Moim zdaniem to jeden z lepszych filmów o modzie. Przepiękne ubrania, cudowne torebki, szałowe buty – każda miłośniczka mody koniecznie musi obejrzeć!

*


Ślubne wojny

„Wystarczy wspólne wesele, by przyjaciółki stały się wrogami”.

Emma i Liv są najlepszymi przyjaciółkami od zawsze. Każda z nich marzy o białej sukni, długim welonie i weselu w Hotelu Plaza. Wszystko idzie jak po maśle dopóki rezerwacja terminu nie zostaje pomylona przez niekompetentną pracownicę. Incydent ten budzi w kobietach istne bestie, które nie cofną się przed niczym, aby osiągnąć zamierzony cel…
Myślę, że jeśli chodzi o ślub niektórym kobietom mgła zachodzi na oczy i nie myślą racjonalnie. Chcą, żeby wszystko było naj i dostają małpiego rozumu. Dlatego film jest świetnym przykładem, co jedna pomyłka może zrobić z kobietami, które nawet jako najlepsze przyjaciółki, nie cofną się przed niczym, aby postawić na swoim.
Lekka, niewymagająca wysiłku komedia, która na pewno poprawi Wam humor. I nie raz będziecie się zaśmiewać!

*


Alicja w Krainie Czarów

Filmy Tima Burtona są zwariowane i jakoś nie umiem się w nich odnaleźć. Jednak rola Anne jako Białej Królowej mnie urzekła. Dystyngowana, dobra, muchy nie skrzywdzi. Poza tym charakteryzacja zasługuje na 5 z ogromnym plusem! Osobiście tej ekranizacji bym nie poleciła. Chociaż na pewno znajdzie swoich zwolenników. Jeśli najbardziej interesują Was efekty komputerowe będziecie jak najbardziej na tak.

*

Jeden dzień

Jeden z lepszych dramatów, który mnie rozłożył na łopatki. Rewelacyjny, wzruszający, do szpiku smutny… Emma i Dexter każdego roku, w jeden dzień, znajdują czas i starają się spotkać. Mimo upływu lat, z każdym rokiem zdają sobie sprawę z tego, ile dla siebie znaczą. Gra aktorska, fabuła, przepiękna historia miłosna głęboko zakorzeniona w przyjaźni. Wspaniały obraz, który ogląda się ze ściśniętym gardłem.

*

Mroczny Rycerz Powstaje

Batmana w reżyserii  Christophera Nolana wręcz ubóstwiam. Na każdą część czekałam z niecierpliwością i żadna mnie nie zawiodła. Ale to osobny wątek na wpis… W każdym razie Kobieta Kot w wykonaniu Anne to fenomen. Femme fatale, seksowna, inteligentna, dowcipna, ironiczna. Poza tym świetnie wyglądała w kostiumie, a ogniście czerwona szminka dodawała klasy. Rewelacja!

*

Praktykant

Baśniowa opowieść o zagubionej, współczesnej dziewczynie oraz o szarmanckim dżentelmenie, którzy mimo ogromnych różnic (nie tylko tej wiekowej) potrafią się dogadać. I co najważniejsze zaprzyjaźnić. Bardzo ujęło mnie to, że w filmie nie znalazło się mnóstwo dodatkowych wątków, które by komplikowały fabułę i dodatkowo wprowadzały zamęt  czarne chmury w życiu bohaterów. Anne świetnie się sprawdziła w tej roli, a Robert de Niro jak zwykle zaczarował. 

Oglądaliście któryś z tych filmów? ;) 

Buziaki, Paulina

18 komentarzy:

  1. Dla mnie była świetna w Diabeł ubiera się u Prady i w Praktykancie :).

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę aktorkę! Z tego, co polecasz nie oglądałam tylko Alicji w Krainie Czarów, a nie przypadły mi do gustu Pamiętnik Księżniczki (za dużo odchyleń od książki, która za nastolatki kochałam) oraz Jeden dzień - jakoś tak nie mogłam się w to wgryźć ;) a Parktykant to mój ulubiony film!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoich polecajek nie oglądałam tylko "Alicji w Krainie Czarów", choć filmy Tima Burtona (w których notabene zawsze gra Johny Deep <3) mimo ich wariactwa bardzo lubię :) No i nie znam jeszcze "Praktykanta", ale pewnie z czasem nadrobię. "Pamiętnik księżniczki" to chyba zna większość z nas (kobiet), a "Diabeł ubiera się u Prady" jest boski i jeszcze do tego świetna rola Meryl Streep :D "Batmana" w reżyserii Nolana to sama uwielbiam i oglądałam już niezliczoną ilość razy, ale mimo wszystko, jeśli o komiksowe ekranizacje chodzi to wolę chyba jednak Marvela (Iron Man i Thor wymiatają <3) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Thora i Irona Mana :D już kolejny raz okazuje się, że jesteśmy bratnimi duszyczkami <3

      Usuń
    2. Tak! <3 Jak dobrze spotkać kogoś, kto rozumie moją miłość do nordyckiego boga Wikingów i zarozumiałego faceta w metalowej zbroi :*** Musimy się konieczne spotkać face-to-face :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię tę aktorkę. Nie oglądałam tego filmu z nią jako Kobieta Kot :D Ale myślę, że nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę aktorkę. Świetnie zagrała w "Diabeł ubiera się u Prady".

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wymienione przez Ciebie filmy oglądałam i uwielbiam! :) Anne to genialna autorka, w każdym wydaniu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak sama chciałam rozpocząć serie, w której miałam zaznajamiać czytelników z danym aktorem i pokazywać najlepsze filmy. Jak widze nie tylko ja miałam taki pomysł :D
    Aktorkę bardzo dobrze znam. Wszystkie z wymienionych tytułów słyszałam, ale obejrzałam tylko dwa:
    Diabeł ubiera się u Prady i Alicja w Krainie Czarów.
    Wieczorkiem może włączę sobie jakiś film z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam wszystkie z wymienionych. "Ślubne wojny" - świetna komedia :D Jakbym miała podać najlepszy film Hathaway, to z pewnością byłby to "Jeden dzień". Ta historia wyczerpała mnie emocjonalnie. Świetna ekranizacja książki Nochollsa - jedna z najlepszych.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam większość filmów z Anne Hathaway, mam do niej neutralny stosunek :P Głównie oglądałam te filmy, ze względu na innych aktorów występujących w tych filmach

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórych z nich nie oglądałam, ale z pewnością jeszcze oglądnę, bo Anne Hathaway jest jedną z moich ulubionych aktorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, naprawdę przyjemnie mi się go przeglądało, poza jednym szczegółem- ja jej nie cierpię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jeden dzień" uwielbiam, zarówno film, jak i książkę <3
    Oglądałam prawie wszystko(prócz "Mroczny rycerz powstaje" i "Alicji w krainie czarów") i wszystko mi się podobało ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ostatni ulubiony to "Praktykant" świetny film. Z dzieciństwa wielokrotnie oglądany "Pamiętnik księżniczki" :D uwielbiam też "Ślubne wojny" i "Diabeł ubiera się u Prady" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętnik księżniczki nie wiem ile razy już oglądałam. Praktykanta mam w planach. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ją :-) Ma tyle wdzięku i uroku :-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)