24.1.17

Prezenty dla książkoholika


Dzisiaj, 24 stycznia, kończę 26 lat. O raju… o czym to zleciało ;) Zastanawiałam  się jak ten post ma wyglądać. Miałam Wam napisać  coś  o sobie, ale stwierdziłam, że  po co? Od tego mamy LBA ;) A tak poważnie  to chciałam  Wam przedstawić listę prezentów, które mogłabym  otrzymać  na urodziny (prezenty zostały skomponowane subiektywnie i dotyczą przede wszystkim książkoholika ;)). Oczywiście książki są obowiązkowym prezentem i ja życzę sobie ich przy każdej możliwej okazji, ale teraz prezentuję dodatki do nich :D cha cha. I baaaaardzo się rozmarzyłam przy tym poście. Dlatego zapraszam Was do przejrzenia, a ja lecę świętować 26. urodziny ;)

Miłego dnia Wam życzę.

Fotel wiszący




Znajdziecie je tutaj i tutaj ;) 


Nowe półki na książki




Notesy 


Jeśli chodzi o te notesy to jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich. Notesy są ręcznie malowane farbami akrylowymi. Przepięknie się prezentują i są bardzo wygodne w użytkowaniu. 


Kubki




Koce





Poduszki





A Wy co chcielibyście dostać z tych propozycji? ;) Albo może są inne gadżety, które chcielibyście otrzymać? :) dajcie znać w komentarzach :)

Buziaki, Paulina

38 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Radości, miłości, sukcesów i wielu wspaniałych książek! :)
    Z Twojej listy - kubki i kocyki zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* oby tylko wszystkie życzenia się spełniły ;)

      Usuń
  2. Sto lat, Sto lat...
    Ale by mi się przydał taki fotel wiszący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny :D ja się zakochałam :) i dziękuję ;)

      Usuń
  3. Paulinko, z życzeniami naprodukowałam Ci się gdzie indziej, więc nie będę tu spamować :*
    Wiszące fotele to moje marzenie, może kieeeeedyś uda mi się je zrealizować - byłabym chyba w raju :D Notesy, konkretne nie ma co, ale objętość idealna dla mnie :P A o półkach już nic nie piszę nawet, bo jakbym mogła to bym obwiesiła nimi wszystkie ściany w mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję raz jeszcze Kochana moja :* o takim fotelu i ja marzę :) jest taki słodki :D a te notesy są genialne :D i niech mi ktoś powie, że rozmiar nie ma znaczenia :D cha cha

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :*
      Haha... trafione w punkt, Pauluś :D

      Usuń
  4. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Mnie by się przydał taki wiszący fotel. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a fotel faktycznie jest wspaniały :)

      Usuń
  5. Pisałam już na Twoim instagramie, ale napisze jeszcze raz - Wszystkiego Najlepszego ;) A te pomysły na prezenty są genialne *.* Taki wiszący fotel to byłoby spełnienie marzeń :D Może kiedyś się uda :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) a fotel jest fantastyczny :D

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Niech będą udane i przyniosą dużo uśmiechu.
    Prezenty są cudowne, to znaczy taki fotel chciałabym mieć. Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Życzę szczęścia, miłości i wielu wspaniałych książek do czytania! A te prezenty...... No cud. Z chęcią bym sobie sprezentowała taki fotel, półkę na książki, albo kubek.
    Pozdrawiam, Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :)
    Wszystkie te rzeczy są świetne! U mnie zawsze wygrywają kubki i zakładki. A z gadżetów marzy mi się jeszcze taki zestaw małego bibliotekarza... :D https://www.amazon.com/Knock-Personal-Library-Kit/dp/1601060726

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tym zestawie małego bibliotekarza :D

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego Paula!
    Szczęścia, radości, miłości, szalonego spokoju, optymizmu i spełnienia marzeń.
    Wielu pozytywnych wrażeń podczas lektury najlepszych i najciekawszych książek :)
    Sto lat :D

    A jeśli chodzi o prezenty - wszystkie cudne :)
    Chętnie zakopałabym się w milusi kocyk...
    w wiszącym fotelu...
    z kubkiem gorącej herbaty z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) a co do tych prezentów to chętnie bym je wszystkie przygarnęła :D

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego!

    Zawsze chciałam być syrenką, a teraz? Moje małe marzenie może się spełnić. Świetny ten kocyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :* a wiesz, że jak przeglądałam zdjęcia tych kocyków t przy tej syrence od razu pomyślałam o Tobie :D bo chyba na Twoim blogu gdzieś przeczytałam, że chciałaś być syrenką :D

      Usuń
  11. Marzy mi się nawet zwykły fotel, ale takim wiszącym bym nie pogardziła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Dużo dobrych ksiażek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o takim wiążącym fotelu. I wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki fotel marzy mi się od dawna! Jak tylko wykombinuję, gdzie go wstawić, to nie zawaham się go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe dodatki - najbardziej podoba mi się ta wielka półka na książki! :) Dodałabym jeszcze do tej listy zakładki, które czasem są tak piękne, że aż człowieka kusi, żeby kupić (choć ma ich w domu tysiąc pińcet :D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak zakładki też są doskonałym pomysłem na prezent i zawsze je chętnie przyjmuję :D

      Usuń
  16. Ten syrenkowy koc - jaki świetny! A na tym fotelu pewnie bym się tylko bujała zamiast czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Półki na książki i kubki to rzeczy, których nigdy za wiele w domu książkoholika :D Sama bym nimi nie pogardziła :)
    Moje serce jednak skradły te urocze i jakże słodkie poduszki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Te wszystkie rzeczy są niezbędne dla każdego książkoholika :D Marzy mi się taki fotel i te cudowne półki na książki ♡

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)