9.1.17

Listopad i grudzień w obiektywie


Niestety nie miałam za wiele czasu, aby robić co miesięczne podsumowanie, więc postanowiłam połączyć końcówkę roku w jeden post.
Listopad niestety okazał się najsłabszym czytelniczo miesiącem w historii.
Przeczytałam tylko 2 książki:
Anna Todd, Imagines
Nicholas Sparks, Prawdziwy cud.

W grudniu już było troszeczkę lepiej:
Colleen Hoover, Tarryn Fisher, Never never,
Meik Wiking, Hygge. Klucz do szczęścia,
Mitchell Kriegman, Być jak Audrey Hepburn,
Adam J. Kurtz, Weź mnie ze sobą,
C. J. Daugherty, Carina Rozenfeld, Tajemny ogień,
C. J. Daugherty, Carina Rozenfeld, Tajemne miasto.  

Stwierdziłam, że 6 książek prezentuje się znacznie lepiej. Dlatego sami widzicie, że nie było się czym chwalić. Praca i dom pochłaniają większość mojego czasu.
W ciągu tych ostatnich dwóch miesięcy pojawiło się więcej postów okołoksiążkowych i lifestylowych. Jeśli przeoczyliście te wpisy to macie teraz szansę, aby je nadrobić ;)


W ciągu ostatnich dwóch miesięcy nawiązałam również współpracę z Wydawnictwem Otwarte oraz z Wydawnictwem Czarna Owca. Z czego jestem bardzo zadowolona.

A teraz zapraszam do obejrzenia kilkunastu zdjęć ;)






















A jak Wam minęła końcówka roku? ;) 

Buziaki, Paulina

19 komentarzy:

  1. U mnie też końcówka roku czytelniczo nie powalała, także nie jesteś w tym sama :D
    Oczywiście, gratuluję nawiązania współpracy z kolejnymi wydawnictwami :D A zdjęcia, co już niejednokrotnie pisałam, cudne :)
    Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) chociaż końcówka roku nie okazała się łaskawa to może znajdzie się trochę więcej czasu w styczniu :D

      Usuń
    2. Nie ma za co :* Obyś miała rację :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! No, u mnie też końcówka roku średnia, ale i tak bywało gorzej :P Zaczytanego 2017 roku!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty-spinacze-zakładki! O tak, to idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wspaniałe jak zawsze :) Uwielbiam takie ciepełko :)

    Gratuluję Ci nawiązanych współprac - cieszę się, że wszystko się jakoś kręci (bardzo dobrze się kręci!), oby tak dalej :)

    Kochana, działaj dzielnie, pisz dla nas i baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :* oby najbliższe miesiące okazały się jeszcze lepsze :D

      Usuń
  5. Gratuluje nowych wspolprac. Zazdroszcze talentu do robienia zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są piękne! Gratuluję nawiązanych współprac, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale Cię rozumiem ze spakiem czytelniczym. U mnie listopad i grudzień też wypadły słabo na tle innych miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego z początkiem roku musimy zbierać siły :D

      Usuń
  8. Jaki masz śliczny blog. *-* Nie narzekaj i tak całkiem sporo udało ci się przeczytać, może później uda się więcej. :D
    Gratuluję nawiązania współpracy! Nic tak nie cieszy blogera. :D Swoją drogą mam pytanie, jakie wymagania stawia Czarna Owca? Bo też bym chciała nawiązać współpracę, ale się cykam, odpowiedz proszę na moim blogu, bo nie wiem czy nie zapomnę sprawdzić u ciebie, na dole zostawię link. Będę wdzięczna. :)
    A tak w ogóle to robisz prześliczne zdjęcia. *-*
    Pozdrawiam ♥ Lost in my books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) z początkiem roku zbieram siły i działam :D cha cha

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcia! <3
    Gratuluję wszystkich sukcesów. Przy Twoich obowiązkach to i tak bardzo dużo przeczytanych książek! :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz. Moje opinie są całkowicie subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się ze mną, jak najbardziej to szanuję.
Zapraszam na mój instagram @readingmylove ;)